Schwarz Jew's Harp 75mm Nr.12

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Ideaal
Anoniem 22.03.2016
Deze mondharp is een goede middenweg, de mondharp klink niet te laag maar ook niet te hoog. Wel is het bij deze mondharp gemakkelijk invloed te hebben op de snaar door middel van blazen en zijn andere trucjes ook gemakkelijk uit te oefenen vanwege zijn grootte, iets wat bij kleine mondharp al snel lastig is.

De mondharp klinkt goed en heeft een prima formaat wat het een leuke mondharp maakt om bijvoorbeeld het bespelen van een mondharp op te leren. Uiteraard is deze mondharp ook voor wat meer ervaren spelers goed te gebruiken.

jn
jaw harp
joe nuts 31.01.2022
Deze jaw harp is gewoon goed te gebruiken. Het is volledig van metaal gemaakt.

perfect
AnthonygA 23.07.2022
ik kocht deze jaw harp door gojira's laatste album, en sins ik hem binnen heb kan ik er niet van af blijven, het is heel leuk als je nik te doen heb, en als je de goeien heb (of heel veel) kan je met liedjes met veel rytme mee spelen!