Furch Blue Dc-CM

3

Westerngitaar

  • Blue Serie
  • Dreadnought model
  • Met cutaway
  • Massieve cederhouten top
  • Massieve mahoniehouten body
  • Mahonie hals
  • Fretboard en brug van ebbenhout
  • Breedte nut: 45 mm
  • Scale: 650 mm
  • Body binding artificial tortoise
  • Ebbenhouten brugpennen
  • Finish: open pore
  • Kleur: naturel
  • Made in Czech Republic
Leverbaar sinds Januari 2018
artikelnummer 428574
verkoopseenheid 1 stuk
Top Cedar, Solid
Back and Sides Mahogany
Cutaway Yes
Fretboard Ebony
Nut width in mm 45,00 mm
Frets 20
Pickups No
Colour Natural
Case No
Incl. Gigbag No
€ 1.099
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
1

3 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
CN
Was für eine schöne Gitarre....
Christoph N 03.02.2019
.... super verarbeitet, gut eingestellt und riecht auch noch gut (Red Cedar). Sehr schnelle Ansprache und ein Hammersound, aber ... speziell: durch die Zederndecke ist der Klang sehr warm, wunderschön - aber eher weich, nicht "kehlig" wie bei einer Gibson Round Shoulder - für mich kein Blueser. Das Sustain ist nicht sehr ausgeprägt, die Modulationsbreite der Töne ebenfalls. Attack manchmal fast muted, sicher nicht brilliant. Trotzdem sicher eine wunderbare Fingerstyle Gitarre, durch die Dreadnough Form sind allerdings die Bässe etwas überbetont. Moderates Strumming geht super und macht einen echten Wow-Effekt. Härteres Strumming führt zu einem etwas undefinierterem Klangbild.

Aktuell suche ich einen Allrounder - das ist sie sicher nicht, darum geht sie zurück. Ein wenig traurig bin ich schon!
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden