Flyht Pro WP Safe Box 3 IP65

Levering ongeveer tussen Donderdag, 21.03. en Vrijdag, 22.03.
prima koffer
WimB 28.09.2015
Deze koffer gekocht voor het opbergen van m,n Akg wms 40 pro mini microfoon set.
Lekker stevige koffer en stukken voordeliger als de org koffer die ook op de markt is.

Passend voor 1 mic /zender/ adapter.Bijkomend voordeel is dat er genoeg schuim meegeleverd wordt en dat je de onderdelen heel makkelijk hieruit kunt halen zonder enig gereedschap,zo zit alles veilig opgeborgen.

Dikke aanrader.

Atem Mini Pro
Streamspecialist 10.12.2020
De Atem mini pro is scherp geprijsd en zeker in de bundle met de Flyth Pro WP safe box 3 een ideale combinatie. De Atem kan zo makkelijker vervoerd worden, en zal absoluut niet beschadigen bij het transport. De koffer biedt genoeg ruimte en is een perfecte match!
De Atem zelf is gewoon super. Klein van stuk en groot in prestaties!

K
Handig, licht, sterk
KampManiaK 09.07.2021
Ik gebruik deze case voor een effectenbak voor vocalen. Ideaal omdat je de voering handig op maat kunt maken, zodat je het apparaat stevig tussen de voering vast kunt zetten in de case. De case weegt heel weinig en voelt toch robuust aan. Kan prima tegen een stootje door de dikke wand. Erg blij mee.

Topartikel
RobbieBakkie 06.03.2021
Mooie koffer die goede bescherming biedt voor je apparatuur! Pluckfoam werkt fijn. Het is even een precisiewerkje, maar dan heb je alles ook mooi passend in de koffer.

Perfecte koffertje voor de prijs
Jozzz 04.10.2017
Ik had niet perse een waterdichte koffer nodig, maar dit was de enige maat beschikbaar voor deze prijsklasse. Ik heb hem in gebruik voor opbergen van mijn StageClix Jack V4 set, waarbij alle onderdelen inclusief adapter en kabel er prima in kunnen. Er zitten 2 lagen plukschuim in en 2 lagen eierdoos schuim. De koffer is iets hoger dan gespecificeerd omdat de diepte van de deksel niet is mee gemeten met de binnenmaat.

In een woord : subliem
Nieker 09.11.2018
Dit koffertje gebruik ik nu 2 jaar om mijn 2 Ipads in te vervoeren. Super degelijk koffertje met makkelijk aan te passen schuim aan de binnenkant. Handzaam en super degelijk. Aanrader dus!

Heel praktische en stevige koffer
Audio-Projects 18.02.2024
Flyht Pro WP Safe Box 3 gebruik ik voor microfoons. Makkelijk mee te nemen, want lekker compact. Ruim voorzien van uitneembare foam waardoor er verschillende praktische toepassingsmogelijkheden zijn. Sloten voelen degelijk aan.

dm
nette koffer
danny m 21.05.2019
simpelweg een goede degelijke lichtgewicht net afgewerkte koffer.

perfecte kooffer
Ron12 11.03.2023
Mooie stevige koffer met een goede sluiting.