Fender Champion 40

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 19.04.
Y
Box
YoranR 07.01.2021
Ik heb weinig ervaring met amps, maar ik kan wel zeggen dat het een enorme verbetering is tegenover een kleine starterset amp. Alles werkt goed op de amp en hij weegt niet zo zwaar dus redelijk gemakkelijk voor vervoer.

Wi
Wat is \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'n bijnaam ??? Jean-Jacque 11.02.2021
Ik viel bijna achterover van zijn geluid en kunnen. Whauuw, was aan het twijfelen over Champion 100W maar deze ( 40 Watt) voldoet prima op 'n appartement . Dank U Fender

Erik00 14.03.2022
Goed product. Voor thuis te oefenen prima geschikt. Geschikt om vele tonen te produceren en the oefenen.
Kan mij voorstellen als proffesioneel optreed en een bepaalde genre speelt dat er meer nodig is. Het is meer een alround-versterker voor thuis voor de beginner en of gevorderde. Volume is meer dan voldoende in de huiskamer!
Met een band spelen in een grote ruime komt men waarschlijk volume tekort?! Verder gewoon goed.

C
Prima versterker
Chunga 21.12.2019
Heerlijke versterker met goed geluid, zowel clean als met gain. Maar liefst 12 verschiilende gain mogelijkheden en 13 effecten. Hierdoor kun je vrijwel elke gewenste sound maken.
Schakelen tussen beide kanalen gaat met een knopje.
Met de apart aan te schaffen footswitch is het heel comfortabel schakelen tussen beide vooraf ingestelde kanalen en/of effecten.

Mooie allrounder
Ther200 24.04.2019
Veel functies en mooi geluid voor een leuke prijs, verder geen toeters en bellen. Prima ding!

r
klinkt goed!
ramontele 02.05.2023
Prima combo maar voor mij teveel mogelijkheden qua effecten e.d. Daarom speel ik er niet zo vaak meer op. Mooie clean en met een paar pedalen ben ik dan wel weer waar ik wil zijn :)

l
Een echte Champion!
lenniV 05.06.2019
Voor mijn one man band zocht ik een goedkope en goede versterker die het live goed doet. en dat is gelukt, ik zou geen reden hebben om een andere versterker aan te schaffen.

Het formaat van de versterker is perfect en weegt niet veel.
deze Champion 40 kan makkelijk tegen een Ashdown Toneman 300 op. in samenwerking zijn ze ook perfect.
ook speel ik bas op de Champion. dit kan hij prima aan met een pitchshifter en een flinke dozes fuzz. Ik raad je aan eerst goed onderzoek te doen naar bands die bas spelen op gitaar versterkers om problemen te voorkomen, Een gitaarversterker blijft een gitaarversterker.

Door de vele effecten die de Champion heeft is hij perfect voor een beginner. ik persoonlijk gebruik de effecten niet omdat ik zelf de effecten specifieker heb op mijn pedalboard.
The tone knoppen zijn makkelijk en snel te bedienen net zoals de drive channel.

Ik raad dit product zeker aan voor de beginner. Als professional zou ik eerder voor de Champion 100 gaan.
meer vermogen dus beter voor de grotere podia`s.