Expolite TourLED 50 XCR RGBW IP65

5

Professionele LED schijnwerper

  • LED schijnwerper voor tour-gebruik met Osram RGBW LED's
  • Weerbestendige behuizing met IP65 classificatie
  • Nauwkeurig 16-bit dimmen
  • Ventilatorloze zwart aluminium gegoten behuizing

Technische specificaties:

  • Lichtbron: 14 stuks 4in1 5 W RGBW LED's
  • Uitstralingshoek: 16°
  • Besturing: DMX (4/15 kanalen)
  • Automatische programma's
  • Effen kleuren instelbaar
  • Display met vier knoppen
  • DMX in- en uitgang: Seetronic IP65 XLR 3-pin
  • Stroom in- en uitgang: Seetronic IP65 PowerTwist True1
  • Stroomverbruik: max. 70 w
  • Voeding: 100 - 240 V AC 50/60 Hz ~
  • Afmetingen (B x D x H): 224 x 205 x 292 mm
  • Gewicht: 4,8 kg
Leverbaar sinds Juli 2017
artikelnummer 418736
verkoopseenheid 1 stuk
Outdoor PAR Studio PAR
numbers of LED´s 14
power of the single LED 5 W
Colour Mixing RGBW
LED Type x-in-1
Floor housing Yes
Fanless Yes
remote control not supported
wireless DMX No
Housing Colour Black
Construction Type Outdoor
Number of LEDs 14
Toon meer
€ 333
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
1

5 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

lichtproductie

afwerking

4 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
R
Top!!
Raphael3288 10.04.2019
Super Verarbeitung, Lichtausbeute ist mega dank RGBW,
Habe mich für diese Variante entschieden da ich die 3 pol. Kabel an der TourLED 42 IP65 nicht wirklich professionell finde und mit der True1 und der mehr Lichtleistung ist er für mich ganz klar der bessere Scheinwerfer. Und das ganze für nur 10€ mehr.
lichtproductie
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
P
Ist in jedem Fall das Geld wert
Popsänger_Martin 02.07.2020
Ein sehr lichtstarker, lautloser (kein Lüfter) und dennoch nur lauwarm werdendes Multi-Talent, das wirklich das Geld wert ist. IP65 (also "staubdicht" und "geschützt gegen Strahlwasser (Düse) aus beliebigem Winkel") und schon einmal mit ersten kleinen Default-Programmen ausgerüstet, habe ich schon jetzt erkannt, die richtige Wahl getroffen zu haben.
Ein Mikro-Manko vielleicht: Man hätte in den Default-Programmen werkseitig schonmal einige konstante Farbtöne einprogrammieren können, aber das tut den Sternen hier (für mich) keinen Abbruch.
Die Farb-Brillianz ist wirklich ausgezeichnet, vermutlich eine Folge der qualitativ hochwertigen RGBW-LED.
lichtproductie
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
PL
Top Outdoor Scheinwerfer
P Lanz 18.10.2021
Wurde bei uns explizit für den Ausseneinsatz angeschafft. Kein Problem ,it starkem Regen. Top Qualität und super Farbwiedergabe.
Ist zu empfehlen und wir werden wohl noch weitere beschaffen.
lichtproductie
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
P
Klasse Scheinwerfer mit super Lichtausbeute
Peter093 28.04.2023
Der Klassiker. Zur Gebäudeillumination oder auch zu Lichtinstallationen im Wald wunderbar einsetzbar. Gerade auch im Regen sehr gut zu nutzen! Ich benutze ihn für Burgen und Parkanlagen.
lichtproductie
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden