Evidence Audio SIS Kit 10 RD

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Ideale kabel bestaat!
Nelis11 02.01.2019
Toegegeven, het is niet de goedkoopste oplossing om twee devices te verbinden met een stukje draad. Maar daar tegenover staat een zeer eenvoudige kit die het altijd doet, zonder problemen. Draai ze vast en je kunt met twee man trekken; er zit geen enkele frictie in. Dat komt uiteraard ten goede van kwaliteit, ondershoudsarm gebruik en voor jaren zorgeloos plezier. Top product.

handig en snel
Anoniem 12.03.2015
Als je je volgorde van pedalen hebt bepaald en vervolgens gemonteerd hebt op een pedalboard is dit de way to go. voortreffelijke weerstandswaarde van de kabeltjes,eenvoudige montage (handleiding respecteren !) en bovendien plaatsbesparend. het resultaat is een nette pedalboard. Als je iemand bent die regelmatig de volgorde van zijn pedalen wisselt of zonder board werkt is dit systeem minder geschikt door de stugheid van de koperen kern van de kabel.

Beste patchkabel
ThomasBeekwilder 26.02.2019
By far de beste patchkabel die ik ooit heb gehad. Eenvoudig op maat te maken en klinkt super.

Prima set voor de knutselaar
Moskie 15.02.2019
Het is even pielen maar met behulp van de youtube instructie van Evidence Audio zelf prima te doen. Goede, flexibele snoeren.