K
mooie toevoeging om geluid te sculpteren
Kapser 10.12.2021
Voorlopige ervaringen : Pedaal vormt geluid inderdaad om naar een mooi, wat ruwer analoog signaal.
De delayknop is heel zacht en niet aggressief aanwezig. Volume knop lijkt geen clipping te veroorzaken. Gain knop kan tussen geen clipping en clipping gekozen worden.
Voor mijn goedkopere digitale reverbs en delays is het een meerwaarde (cf zoom stompbox, nux, ... ) . Voor digi - modulatie (chorus, flanger, ...) lijkt het minder geschikt, het kan maar, neemt precies wel wat kwaliteit van het effect weg. Met distortion pedalen kunnen ook leuke geluiden verkregen worden. Voor mijn manier van spelen is deze pedaal een meerwaarde omdat klanken er echt toe doen. Voor sommigen zal het minder een meerwaarde zijn, het hangt af van je manier van spelen. Ik vind het een goede en vooral zeer originele pedaal. Ehx is uitzonderlijk creatief in hun pedalen.