Klantencentrum login

4.5 /5
  • afwerking
Super handig
Youri L, 12.03.2021
Heel handig! Op 1 van mijn gitaren heb ik deze achter de headstock gedaan. Hou er wel rekening mee dat er een veer in zit, die dus kan trillen als je speelt terwijl deze aan je gitaar bevestigt is. Als je hem dus aan je gitaar vast maakt, doe er redelijk wat plectrums in zodat hij niet trilt.
Hij is super handig. Kan met mijn ogen dicht er een plectrum in doen en uit halen. Heb bij mijn nieuw bestelde gitaar gelijk maar nog een bestelt.
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

WouterB. , 15.09.2021
Essentieel voor iedere bassist/gitarist.

Handige kleine gadget
Dhr V, 30.03.2020
Goed klein product. Al mijn plectrums passen hierin. waaronder de dunlop tortex triangles 0.88mm, Big stubby 2.0mm en ook de kleine ultex Jazz III plectrums.

Er zit een plakstrip op de achterkant waardoor deze zeer makkelijk te monteren is.

in mijn ogen een must voor iedere gitaarspeler die optreedt!

Doet wat het moet doen
Nik Batlik, 08.09.2018
Goede investering voor iedereen die altijd een paar plectrums bij zich wil hebben op zijn (bas)gitaar. Ik gebruik zelf 1.35mm plectrums en daar krijg ik er 4 van in; Als je met 1mm of kleiner speelt krijg je er waarschijnlijk ook wel 5 of 6 in. Blijft stevig op zijn plaats zitten en plectrums glijden er ook niet zomaar uit. Topproduct voor die lage prijs!

rateld soms
02.03.2016
deze pick houder achter op mijn headstock geplakt

werkt goed altijd plectrum bij de hand en niet meer zoeken waar die is.

een maar als de houder leeg is kan er soms iets trillen de veer die er in zit denk.

de oplossing is altijd een plectrum er in laten.

er passen ongeveer 3 plectrums in dus geen probleem

werkt voor mij prima

Prima plectrumhouder!
Dani Suarez, 04.03.2019
Deze plectrum houder is perfect voor chaoten zoals ik die altijd zijn plectrums kwijtraken. plak hem op je gitaar en hij blijft goed vastzitten!

Gewoon goed product.
Willem F., 02.03.2020
Niets op aan te merken.Doet wat het doen moet.

Leuke handigheidje
Jessechu, 28.04.2020
Makkelijk om altijd een plectrum bij je gitaar te hebben. Heb de houder op mijn akoestische gitaar gezet en past prima met het zwart. het uitpakken van de plectrum gaat niet altijd even soepel maar voor deze prijs is het een leuk dingetje.

afwerking
Plak ze overal op en vergeet nooit meer een plectrum.
Sjefque, 03.11.2015
Ideaal voor op je pedalboard, of zelfs ergens op je gitaar als het zo uitkomt (achterkant headstock bijv.)

Er passen makkelijk 10 plectrums van .50mm in. Erin frotten kost even tijd maar ze glijden er zeer makkelijk uit.

Pickholder
18.02.2017
Handig om op de te gitaar te bevestigen.

Handig
Buitje, 11.01.2019
Eindelijk zwerven mijn pics niet meer overal rond.

Handig
Bobby4130, 13.06.2017
Handig ding. Heb er op verschillende plaatsen een paar geplakt. Zo kan en weet je altijd waar een plectrum te pakken.

Dunlop JD5005 Pickholder

€ 2,54
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 23.09. en Vrijdag, 24.09.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-20