Dunlop Boneyard Slide Short

61

Slide

  • Korte editie
  • Ontworpen door Aerosmith gitarist Joe Perry
  • Porselein
  • Poreuze binnenzijde om vocht te absorberen
  • Voor elektrische en akoestische gitaar
  • Afmetingen: 16 x 27 x 51 mm
Leverbaar sinds Oktober 2004
artikelnummer 169929
verkoopseenheid 1 stuk
€ 44
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

61 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

36 Recensies

S
Dunlop slide
Slidemaster 06.02.2020
Lekkere slide van Dunlop. Past goed om mijn vinger en prima klank en sustain. Binnenkant is wat ruw en dat is fijn voor de grip.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Fits well to my fingers
Traian80 08.03.2021
Porcelain slides offer a very warm resonant tonal quality good for both acoustic and electric guitars. It is best used with medium/light to medium gauge string with the action set high. It also comes with a piece of paper with common open tunings for slide-guitar.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
D
Nice Slide
David59Smith 11.06.2018
This is a well made slide. Works well and loog good
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
fb
Lieblingsslide
fuzz boy 26.10.2009
Spiele seit ca. 5 Jahren Slide und habe in dieser Zeit so ziemlich alles ausprobiert, was es in dieser Richtung gibt, mal abgesehen von ganz exotischen und überteuerten Sachen. Irgendwann vor ca. 2-3 Jahren bin ich auf Porzellan-Slides gestoßen und seitdem hellauf begeistert - für mich haben diese einfach das richtige Gewicht und einen angenehm dunklen Ton.

Und obwohl ich mit normalerweise keine "Endorser"-Sachen zulege (wer trägt schon gerne den Namen eines Anderen spazieren?) ist dies das Slide meiner Wahl, vor allem wegen der Abmessungen: Die meisten Slides wabbeln mir einfach auf dem Finger herum, weil sie für meine Verhältnisse etwas überdimensioniert sind - obwohl ich nicht gerade Kinderhände habe. Das hier paßt, liegt gut in der Hand (bzw. auf'm Finger) und macht einen schön runden, ausgewogenen Ton.

Zudem bringt es einiges an Gewicht mit sich im Vergleich zu billigeren Slides, und eben etwas Gewicht braucht man, um einigermaßen sauber arbeiten zu können. Ich gönne mir alle paar Monate ein neues, weil ich Angst habe, die Produktion könnte irgendwann eingestellt werden (schmunzel).
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden