1958 Klantenbeoordelingen

€ 110,17 / l •

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Ben er blij mee.
Starfield 09.06.2020
Dit flesje heeft al meerdere diensten bewezen.
1: het reinigen van gelakte gitaren.
2: het beschermen en conditioneren van fretboards.
3: behandelen van ongelakt hout,nl het limoensap drijft vocht uit het hout en de olie neemt dan de plek van het vocht in. Wel is het verstandig dit vaker(ca 1x per 3 maanden) te doen. zodra het hout een jaar lang zijn behandeling heeft gehad voldoet het om daarna deze behandeling 1x per jaar te doen.
Ik ben een voorstander van onbehandeld hout voor de feel en de gitaar klinkt een stuk opener.
bescherming

When you have a rosewood or ebony fingerboard, this should be always within reach when changing strings...
EdwinT 14.11.2015
I use D'andrea lemon oil for years and years. It's a great product for cleaning a rosewood or ebony fingerboard. Really cleans up great but also takes care of the wood itself so it stays conditioned and keeps it looking really well. You don't have to use much of it; just a couple of little shakes with the lemon oil on an old towel or something like that and you can clean the whole fretboard. So with one bottle, you are supplied for years to come!
bescherming

Werkt goed, wel een knoeiboel
Anoniem_ 13.08.2021
Uitstekende citrusolie voor verschillende houtsoorten. Houdt het houtwerk mooi en schoon.

Wel twee dingen. Het verdelen werkt net als een flesje aftershave. Als je je doek te vroeg terugtrekt wordt het een knoeiboel. Daarnaast denk ik dat mijn flesje lek was, dus moet ik hem wel rechtop zetten.

h
henkes 04.12.2022
Gebruik dit al jaren
Als ik mijn snaren wissel dan gebruik ik deze altijd om de toets te behandelen en polijst ook gelijk de frets
Ruikt lekker en werkt goed
Echt een must

r
lemon oil
reviewert 28.06.2020
ik denk niet dat er veel verschil zit tussen de diverse merken.
reinigt, verzorgt, ruikt ehh "fris"...

er is maar weinig nodig per reinigings beurt. dit flesje gaat jaren mee.

a
Getoetst
awbennen 17.12.2018
Heb deze Lemonoil getoetst op m'n fretboard. Ziet er weer primadjima uit. Al die ranzige vetzuren van m'n board af. Shinet weer als een keutel in de maneschijn.

Fretboard weer als nieuw
Dahnee 13.10.2021
Fretboard weer mooi en schoon en geeft hout weer mooie kleur. Ruikt ook lekker

Fantastisch!
Shadezzz 05.06.2019
Gekocht om een oude Ibanez te redden van het grof vuil, en dit spul is echt perfect om je fretboard schoon te maken en schoon te houden. Werkt goed en ruikt nog lekker ook... Wat me er aan herinnert: tijd om weer eens te cleanen ;)

Ok
Anoniem 16.02.2017
Een flesje waar je praktisch je hele leven mee kan doen als je niet te veel gitaren hebt. Ik merk weinig speciale reiniging/bescherming, behalve dat het het houd een beetje lijkt te "voeden".

werkt prima
BartDD 14.08.2021
goed en goedkoop spul om de toets van mijn gitaren in topconditie te houden