Daddario EXL110-3D

• geluid
  • afwerking
Prima spul, redelijke prijs
JerryKnives, 18.12.2020
Na jaren van rondzwerven op zoek naar dè gitaarsnaar voor mij, weer terug op m'n oude merk en dikte. 009 speelt lekkerder maar mist toon vinnik, 009? is 't ook niet vinnik. Dan maar meer moeite maar meer toon met 010. Alhoewel ik niet weet hoe mijn steeds ouder wordende handen het hiermee uit zullen blijven houden. Misschien dat is op een zeker moment wel naar 009 mòet, gewoon omdat m'n vingers niet meer willen...
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Goede snaren
joelvdvoort, 13.12.2017
Zeer tevreden met deze snaren. Zitten nu bijna een jaar op mijn Pacifica (hoewel de gitaar echt niet dagelijks bespeeld wordt, eerder wekelijks). Klinken goed, zelfs onversterkt. Ze zijn wel wat licht als je normaal gesproken veel akoestisch speelt; Bij bijv een G akkoord komt het wel eens voor dat de hoge of lage E snaar van het fretboard schijf. Akoestische spelers zou ik dan ook aanraden om gewoon voor .10 snaren te gaan.

Altijd goed joh,...
AutonomY, 09.03.2021
Het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk,...

afwerking
Prima snaren, echter wat stug
HKLEIN, 22.05.2019
Dit zijn uitstekende snaren, klinken goed en gaan redelijk lang mee, alleen de hoge E-snaar wil nog wel eens snel knappen.

Ik heb ze nu op mijn HB Strat HB62 MN SB, prima geluid, echter snaarbending gaat wat zwaarder dan ik gewend ben, ze zijn wat stug.

De volgende keer bestel ik toch de dunnere EXL120 (9-42), mijn ervaring daarmee is dat snaarbending wat makkelijker gaat, klinken dan wel een fraktie dunner, maar is toch okee.

afwerking
Top snarensets voor zeer weinig geld
Ejay, 20.11.2018
Ik had ze besteld als goedkope reserve setjes en als vervanging voor een set fabriekssnaren voor mijn nieuwe
e-gitaar. En omdat ik op diverse akoestische gitaren ook dit merk gebruik tot volle tevredenheid.
Resultaat: zeer goede klank en betere bespeelbaarheid.
De gitaar is er een klasse beter op geworden.
Voor dit bedrag een absolute klank-aanrader !

Helicrasher, 06.02.2020
Weinig over te zeggen, zijn Daddario's dus goeie kwaliteit.

As good as you expect
Doctorbonny, 19.05.2017
Well, there is not much more to say about these strings and D'Addario in general.
The sound is crisp and clear, the response on the harmonics is very good, and they keep the tuning also under stress.
Totally recommendable!

Superdeal!
01.09.2016
Ik kies altijd deze snaren, en onlangs kwam ik erachter dat ze ook per 3 verkocht worden. Je bespaart er zoveel geld op dat je bijna 1 pakje van 6 snaren gratis krijgt. Ze klinken geweldig en voelen geweldig aan.

afwerking
Al jaren mijn favoriete snaren.
Ronnie Bee, 10.12.2019
Snaren klinken naar mijn inziens erg goed; heldere toon met voldoende sustain. Wat betreft durability gaan ze ook lang mee, ik heb wel eens een paar snaren gebroken maar naar mijn gevoel minder dan bij de directe concurrenten.

Top snaren
Music/Motorman, 18.11.2020
Tja,d'daddario,de naam klinkt als een klok en dat doen de snaren ook, ze houden ook lang hun sound en ze zijn niet snel versleten.
De sound die ze geven is natuurlijk persoonlijk,maar voor mij en het genre dat ik speel zijn ze de max!

Goed voor een week
04.03.2016
Typische d'addario snaren.
Redelijk goed van kwaliteit, geen angst dat ze tijdens het vervangen al zouden afbreken.
Geluid is echter neutraal, het is niet iel of stomp, maar voegt ook niet echt iets toe in tegenstelling tot andere snaren.
Geluid vervaagt ook na een week, dan wordt de klank hoorbaar doffer.
Snaren vervallen ook redelijk snel, na een week wordt het al lastiger spelen, of als je intensief gebruikt zelfs sneller.

Gewoonweg de beste!
17.08.2016
Deze snaren zijn perfect. Ze klinken mooi helder en gaan zeer lang mee.

Deze verpakking met 3 setjes is erg handig voor wie graag wat reservesnaren heeft, maar ook geen 10 sets in 1 keer wil kopen.

Prijs/kwaliteit ga je geen betere snaren vinden.

De service van Thomann was ook top, goeie communicatie en snelle verzending! Een aanrader!

Gewoon de beste snaren!
Maaike, 20.11.2020
Simpelweg de beste snaren voor je gitaar!

Prima
Uoris, 07.09.2020
Duurzaam en klinkt goed. De stevigheid licht ook aan hoe je de snaren vastmaakt, voor mij was die goed.

Mijn favo snaren
11.07.2016
Na wat verschillende snaren getest te hebben, ben ik na de overstap op daddario nooit meer afgeweken van deze snaren. De snaren geven een lekker metaal achtige klank wat ik zelf super vind en zeer geschikt is voor rock en metal. Verder heb ik ook nog nooit problemen gehad met de kwaliteit in de 10+ jaren dat ik deze snaren gebruik.

Goed geluid, handige kleuren
Arjan B., 17.07.2017
Goed klinkende snaren. Handig dat de uiteinden van de snaren alle zes een andere kleur hebben om ze goed uit elkaar te kunnen houden.

Top Snaren
K0nx, 27.03.2016
Mijn go-to snaren.
Soms koop ik ook wel die met de felgekleurde verpakking en de adelaar, gewoon omdat ik de verpakking zo leuk vind.
Maar laten we eerlijk zijn als iemand me geblinddoekt een gitaar in de handen drukt kan ik echt niet zeggen of ik nu op ball's of d'addario's of boomers speel..
Het grote voordeel van de daddario's is dat ze luchtdicht in plastic verpakt zijn zodat ze niet oxideren voor je ze gebruikt.

redelijk goede snaren
lars163, 17.09.2017
Deze snaren hebben een redelijk goed geluid en springen niet snel. het enige minpuntje is dat ze wel na een tijdje corroderen hier had ik geen last van op de ernie ball 2221 set bijvoorbeeld, maar die zijn ook iets duurder.

Doomhammer, 09.11.2017
voor mij de perfecte snaren, in een voordelige verpakking

Industry standard & fair price
02.11.2016
D'addario are good strings, and the price is especially fair when buying 3 sets.

Fijne snaren
Iris421, 25.11.2019
Gebruik al een tijdje deze snaren. Ze spelen soepel. Gaan naar mijn idee niet zo heel lang mee maar ze voldoen wel aan mijn verwachtingen.

Goede kwaliteitssnaren!
03.06.2016
Gebruik dit type snaren al jaren. Ze spelen soepel en gaan relatief lang mee zonder aan geluidskwaliteit te verliezen.

Goede snaar.
23.12.2016
Iedereen speelt er zowat op en dat heeft een reden. Supermooi geluid goed uitgebalanceerd en ze gaan mega lang mee.

good as usual
Seven Industries, 06.05.2017
always used these for normal and Drop D tuning and never failed me

de beste snaren
BartDD, 25.09.2017
Deze set is al jaren mijn favoriet. Ze gaan lang mee, zijn niet te duur en de klank is goed en helder.

Daddario EXL110-3D

€ 15,90
Incl. btw plus € 2,50 verzending
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Levering ongeveer tussen Donderdag, 22.04. en Vrijdag, 23.04.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-20
Fax: +49-9546-9223-24
Online experts
Guitar Strings
Guitar Strings
Without strings, guitars and basses produce no sound, yet most players know very little about them.

Test Conclusie:
(11)
Audient iD4 MKII

USB-C audio-interface 24 Bit / 44,1 96 kHz, ADC dynamisch bereik: 121 dB, DAC dynamisch bereik: 126 dB, Class A Audient console microphone preamp, Mic Gain 58 dB,

Roli Lumi 1 Snapcase Black

Roli Lumi 1 Snapcase Black; sturdy and magnetic cover around the LUMI Keys for a slim and seamless fit; protects the LUMI Keys during transport and storage; easily folds into a stand for mobile devices; dimensions (W x D x…

Focal Alpha 50 Evo

Focal Alpha 50 Evo; active studio monitor; tweeter: 1" inverted aluminium dome tweeter 20W (Class D); woofer: 5" carbon fibre cone 30W (Class D); frequency range: 45 - 22000Hz (+/- 3dB); max. SPL: 101dB (peak @ 1m); Inputs: 1x Jack…

Alesis Nitro Expansion Pack

Expansion set for Alesis Nitro Mesh Kit Consist of 1x 10" One-Zone Pad and 1x 08" ON zones Tom Pad, Includes necessary rack clips, cymbal holder, L-rods and cables

Warm Audio WA-MBA

Warm Audio WA-MBA; professional broadcast microphone boom; easy-to-operate clamping hinges; hidden cable management system;, Connectors with 3/8" and 5/8" thread, suitable for all common microphone mounts; integrated table clamp; Colour: black; Weight: 2.5 kg

Eurolite LED Theatre COB 100 WW/CW

Eurolite LED Theater COB 100 WW / CW; 100 W COB LED with variable color temperature 2500-5700K ; Auto, Music, Master / Slave and DMX modes (2, 4, 5, or 7 DMX channels); Integrated show programs in car and music…

(1)
Harley Benton AirBorne Go

Harley Benton AirBorne Go, hd modeling desktop guitar amplifier with built-in 2,4ghz wireless instrument system, bluetooth 4,2 dual mode connectivity, airborne go app for advanced tone editing, drum machine & rechargeable battery function, great features for wireless practice & play-along…

L.R.Baggs Voiceprint DI

Impulse Response di pedal for acoustic guitar Voiceprint DI measures the acoustic response of your guitar by leveraging the processing power of your iPhone® to accurately capture your guitar’s one-of-a-kind voice., Notch filter, Anti-feedback function, Phase circuit, Serial FX…

Fender Dhani Harrison Ukulele Tq

Tenor Ukulele with Pickup Dhani Harrison Signature Model, Size: 3/4, Top: solid Ovangkol, Back and sides: Ovangkol, Neck: NATO, Fretboard: Ovangkol, Phases of the moon fretboard inlays, Back with engraving, Nut width: 35 mm (1.375"), 19 Frets, Pickup with…

(1)
iZotope Spire Studio 2nd Generation

iZotope Spire Studio 2nd Generation; mobile recording studio with lithium-ion battery (up to 4 hours runtime); 2 tracks can be recorded simultaneously; up to 8 tracks per project can be played back; recording format: 24-bit / 48 kHz; up to…

Electro Harmonix Ripped Speaker Fuzz

Electro Harmonix Ripped Speaker Fuzz; Effects Pedal for Electric Guitar & Bass; low Fuzz settings emulate Vintage Lo-Fi Distortion Sounds created by a Razor Blade applied to a Speaker Cone, a loose Tube or a faulty channel on a Recording…

Focal Alpha 65 Evo

Focal Alpha 65 Evo; active studio monitor; tweeter: 1" inverted aluminium dome 25W (Class D); woofer: 6,5" carbon fibre cone 55W (Class D); frequency range: 40 - 22000Hz (+/- 3dB); max. SPL: 104dB (peak @ 1m); Inputs: 1x jack (6.3mm,…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.