EN
Een goede aanschaf
E Ni 26.10.2023
Deze stagebox heb ik samen met de Thomann Stageboxbag gekocht. Hierop kunnen wij op het front van het podium 5 microfoons en 3 instrumenten aansluiten naar het mengpaneel. De stagebox is netjes en stevig uitgevoerd en de splitsen zijn lang genoeg om aan te sluiten op een mengpaneel. Na ontvangst hebben we de kabel direct helemaal uitgerold zonder knikken. Deze zat vrij stug opgerold met een kleine diameter. Daarna in de bijbehorende tas netjes zonder knikken langs de randen van de tas opgerold en aan de twee lange zijden samengebonden met de bijgeleverde klittebandjes (die ik erg smal vind). Als je dat consequent iedere keer doet, zowel bij het uitpakken als het inpakken, is het geheel heel goed te hanteren en blijft het netjes. Prima aankoop, wij zijn er heel blij mee.