Gewoon degelijke kabel
GuitarG 01.06.2017
Ik had een gitaarkabel nodig die wat langer was dan de standaard 6 meter die je normaliter gebruikt hiervoor, en mijn oog viel op deze kabel, ook omdat ik vind dat kabels boven de 25 euro mijn inziens niet veel toevoegen aan stevigheid of klank.. althans... de verschillen zijn vaak zo marginaal dat je het verschil amper hoort, of met een snufje hoog bijdraaien op je versterker dat stukje hoog wat je mist weer compenseert hiermee.

Nu had ik toch mijn bedenkingen over die 9 meter.. zou deze lengte toch wat meer hoog afsnoepen dan dat ik nog mooi kan compenseren met mijn versterker? Gelukkig merk ik nauwelijks hoogverlies en voor zover een kabel kan "klinken", klinkt deze kabel (in ieder geval voor deze lengte!) prima met mijn setup. Kabel is prima soepel, en tot nog toe rolt de kabel prima op. Constructie is ook prima en stevig. Dat de kabel groen is is ook meegenomen, makkelijk herkenbaar met optredens en jamsessies!