Breslmair Rim for Trumpet V

13

Rand voor Module systeem, 3 delig

  • Voor Trompet V
  • Buitendiameter: 27,315 mm
  • Nominale diameter: 16,877 mm
  • Contour zoals Bach 11/4 C, gemodificeerd
  • Verzilverd
Leverbaar sinds April 2009
artikelnummer 226722
verkoopseenheid 1 stuk
Cup Diameter 16,88 mm
Finish Silver Plated
€ 62
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

13 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

7 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Nichts zu meckern
Anoniem 09.03.2016
Habe mir aus dem Breslmair Sortiment ein Flügelhorn und ein Trompeten Mundstück zusammen gebaut, weil ich ohne große Umstellung zwischen den Instrumenten wechseln können möchte. Das ging mit meinen vorherigen Mundstücken überhaupt nicht gut, jetzt habe ich auf beiden Mundstücken diesen Rand und bin extrem zufrieden.

Die Verarbeitung ist hervorragend, bei Ansprache und Sound kann ich mich keineswegs negativ äußern. Aber ich bin auch kein Profi und natürlich ist das ja auch sehr typabhängig, wie man mit dem entsprechendne Equipment klarkommt.
afwerking
respons
geluid
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden