2877 Klantenevaluaties
  • afwerking
Test Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm
PatLeGrand, 28.01.2016
REDEN AANSCHAF:
Nadat mijn Sennheizer HD 438 het had begeven ben ik op zoek gegaan naar een (semi-) proffessionele hoofd telefoon en na lang wikken en wegen kwam ik uit op de DT-770 80 Ohm.

GEBRUIK
Ik gebruik hem voornamelijk i. c. m. mijn Thuisstudio Avid Fast Track soundcard 24 - 48 Hz en op mijn Iphone 6. Ik wil hem niet alleen in mijn homestudio kunnen gebruiken maar ook om even lekker weg te zakken met een mooi stukje muziek.

ISOLATIE EN KLANK:
In de 80 ohm versie zag ik mijn oplossing daar deze te gebruiken is in beide situaties. 250 Ohm was voor mij te weinig output op mijn mobiele apparaten. De 80 Ohm versie is voor alle devices te gebruiken.
In vergelijking met andere hoofdtelefoons, als bijvoorbeeld een Sennheizer HD438, is deze uitermate goed geisoleerd en is het draagcomfort werkelijk fantastisch te noemen.
Daar ik veel klassieke muziek luister moest ik wel een live-ervaring krijgen. Daar voldoet de 80 Ohm versie aan. Een passage in de 9de van Dvorac bevat het omslaan van een pagina die te horen is met deze hoofdtelefoon die ik met andere niet hoorde.

SAMENVATTING:
Voor mij persoonlijk de ideale partner zowel ik studio-gebruik als ook via diverse devices.

+ Geluidsisolatie
+ Stevige, lange kabel in goede kwaliteit
+ Robuuste behuizing, kan tegen een stootje
+ Alle onderdelen los te verkrijgen
+ Perfect draagcomfort, zeer licht
+ Prijs - kwaliteit verhouding is ok

- Er zullen mensen zijn die niet van deze bas houden
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

afwerking
Degelijk, comfortabel en goede klank
Alzimon, 13.06.2018
Niet voor niets is deze koptelefoon zo populair voor gebruik in radiostudio's. Je kunt hem zonder bezwaar urenlang op je hoofd hebben, en omdat de koptelefoon gesloten is, is de isolatie van omgevingsgeluid uitstekend en lekt er ook geen geluid naar buiten.

De koptelefoon lijkt zeer duurzaam en bestand tegen ruw gebruik, wat de reden is dat ik er intussen ook een voor de kinderen heb gekocht. Alle andere koptelefoons gingen rap kapot, maar deze niet. Als de uiterst comfortabele velours oorkussens na intensief gebruik veerkracht verliezen en platter worden, zijn ze eenvoudig te vervangen.

En dan heb ik het nog niet eens over het geluid gehad: fenomenaal, zeker voor een gesloten koptelefoon. Uiteraard klinken open modellen (DT-990) nog wat beter, maar dat is nu eenmaal de tradeoff: dan heb je geen isolatie van de omgeving meer.

Mijn voornaamste reden om het 80 Ohm model te nemen was het feit dat deze geen krulsnoer heeft, en deze impedantie een goed compromis is voor veel toepassingen.

Prima koptelefoon
Teggo, 06.03.2021
Deze koptelefoon is erg comfortabel. Dat was ook de reden dat ik deze koptelefoon heb gekocht. Ik raad niet aan om op deze koptelefoon te mixen. Er is een vrij aanwezige low-end en hij geeft niet een neutrale weergave van het geluid. Ik gebruik hem voornamelijk bij studio opnames. Het draag comfort wordt ook erg gewaardeerd door muzikanten tijdens een opname.
Het heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Warm maar goed geluid
Montfrooij, 18.02.2020
Een heel fijne koptelefoon voor in de oefenruimte.
Voldoende afgeschermd om je oren te beschermen tegen de db's van de drum en alles goed te horen.
Voor thuisgebruik / studio is de open versie misschien iets meer geschikt, want deze wordt na een tijdje wel warm op je hoofd.
Maar hij doet z'n werk ook achter het bureau goed.

Het geluid is top. Je hoort dingen die anders verdwijnen zonder dat er iets overheerst.
De kussens zijn van stof, wat even wennen is als je leer gewend bent, maar het zit lekker.
80Ohm is nog net te doen voor een smartphone, maar je zult eigenlijk alle thuis apparaten vrij hard moeten zetten.
Het snoer is lang genoeg en de laatste versie heeft een verbeterde plug. (typenummer is niet veranderd overigens)

We hebben er nu 2 in gebruik, waarvan de eerste al ruim 3 jaar.
Die doet het nog altijd goed, dus de bouwkwaliteit is dik in orde.
Alleen de typeaanduiding vervaagt wat.
Wordt geleverd met een handig tasje.

Al met al dik tevreden. Ik koop er direct weer één mocht deze kapot gaan.

Top produkt
Reinie, 13.12.2020
Geluid was boven verwachting goed. Je gaat je bestaande muziek collectie opnieuw afluisteren, dat zegt al genoeg.
Voldoende bas en niet boomy, lekker strak.
Geeft ondanks de geslotenheid tot een ruimtelijk beeld.
Veel goede reviews online.
Draagcomfort is top, geen pijnlijke oren na uren gebruik.
Sluit goed af en valt mooi om mijn (grote) oren heen en klemt dus niet een gedeelte van je oren af.
Niet erg hip design maar volledig op functioneren en robuustheid gebouwd. Alle onderdelen zijn apart verkrijgbaar.
Bedraad... lang genoeg maar niet afkoppelbaar (vind ik geen nadeel)
Aanrader....

afwerking
Complete set en perfect als mix gebruiker
AWULF, 18.11.2020
Heel tevreden,
zit goed.
80 Ohms past goed bij het mixing gebeuren.
Zeker aan te raden bij studio werk

afwerking
Alle muziek mooi te onderscheiden.
jaznik, 03.03.2021
Ik vond het best spannend, om de 80ohm versie te kopen. En inderdaad op mijn ipad en mijn telefoon gaat het net. Maar aan de versterker, de computer, en als monitor aan mijn microfoon kan ik gewoon genieten. Instrumenten zijn goed te onderscheiden van elkaar. Ik ben positief verrast.
Alleen een beetje strak, vanwege mijn brilmontuur.

afwerking
Excellent headphones with great "bang per buck"
Boi O, 17.06.2017
At the time of writing this review I have had the pair for 2 and a half years, and I cannot live without.

At first I decided I needed a pair of decent headphones after always having to buy new ones within a short amount of time. At the time I thought I might as well spend a bit more than usual and go for a good set with good audio quality. After some background research finally decided on the DT770 (primarily over the MT50s) and I couldn't be happier.

They offer the best audio experience I have ever listened to, and for a fairly reasonably price as well. As for durability, they still look almost as new, the only thing i have done is wash the earpads after 2 years of use.
They are very comfortable, in my opinion can be worn for hours at a time. No parts have broken yet, but replacement parts can be bought, which is a huge plus for me, since you dont need to buy a new set just because a tiny plastic part may fail.

I was not the only person impressed with them this much, two of my friends and my father liked them so much as well, that they bought their own pairs.

What I like:
- Excellent audio quality
- Great performance for price ratio
- Very good audio isolation
- Comfortable to wear, velours ear-pads
- Very durable
- User replaceable parts (!)

What I dont like:
- Not very portable or compact (minor)
- Earpads can be a bit warm with warm weather (minor)
- Reasonably long cord, could have done with a spiral cord. (can be bought as replacement part, minor)

Mooi aankoop
Meneer , 10.12.2020
Mooi geluid, ziet er goed uit, zit comfortabel maar na 45 min tot een uur dragen beginnen ze wat minder lekker te zitten vooral bovenop, maar dit kan ook aan mij liggen

Erg goede headset!
Maubro, 24.04.2021
Ik geef het alleen geen 5 sterren omdat het een klein beetje detail mist en het niet de meest comfortabele headset is (iets te stevige headband voor mij). Hij is wel lekker licht en gemaakt van super hoge kwaliteit plastic. Kan jaren mee!

Goede prijs/kwaliteit
matevo, 07.10.2019
Fijne koptelefoon met zeer goed geluid. Ik gebruik de koptelefoon zowel in de studio als tijdens live optredens.

Voordelen
- Comfortabel
- Goed geluid
- Goede isolatie

Nadelen
- Geluid is niet heel hard indien de koptelefoon zonder voorversterker gebruikt wordt.

DT-770 Pro 80
Laurens A.P., 23.02.2021
Tijdens de pandemie is het niet mogelijk om even wat koptelefoons uit te proberen. Na heel veel reviews te hebben gelezen kwam ik op de Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm uit, ik heb die onlangs toegestuurd gekregen en het overtreft mijn verwachtingen. Vanuit NL in Duitsland bij Thomann besteld en dat is zeer soepel en met zeer duidelijke correspondentie verlopen. Zeer aanbevelenswaardig.

Perfectie
Jochem Nuijten, 03.03.2021
Ik heb deze studio-headset nu al een tijdje en ben erg blij met de kwaliteit hiervan. Ik gebruik hem vooral bij het produceren van muziek en met mijn elektrisch drumstel. Voor deze activiteiten raad ik de Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm zeker aan!!

De beste koptelefoon!
The t.bart, 30.09.2017
Dit is een van mijn beste investeringen geweest! Een erg fijn draagcomfort en ik kan hem lang ophebben zonder last te krijgen van pijn, zweethoofd of ander nare dingen. Aan de ene kant is het fijn dat hij zo'n lange kabel heeft, maar aan de andere kant is dat niet zo handig. als ik hem een tijd voor laptop dingen gebruik, tape ik een deel van de kabel weg.

beyerdynamic DT-770
Datanode, 19.06.2019
Fijne koptelefoon! Sluiten goed af, beetje warm als je hem lang op hebt.

Een zeer goede koptelefoon
J-H-P, 12.04.2019
Pluspunten:
- erg goede geluidskwaliteit
- breed toepasbaar
- goed gebouwd
- onderdelen te vervangen

Minpunt:
- jammer dat de kabel vast is en 3 meter lang.

De prijs-kwaliteit van deze koptelefoon is zeer goed. Hij staat stevig op je hoofd (in het begin iets te stevig maar dat wordt na een paar maanden beter). De bouw en afwerking zijn zeer goed. Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn kunnen makkelijk vervangen worden.

Ik heb de 80 Ohms versie. Deze is niet geschikt voor smartphone, computer en tablet. Wel voor de Digital Audio Player (DAP), als die tenminste hoofdtelefoons aan kan tot ongeveer 150 ohm. Ik beluister alleen klassieke muziek en dat klinkt ongelooflijk goed. Ondanks dat dit een gesloten hoofdtelefoon is, is de soundstage geweldig te noemen en is niet veel minder als bij een open hoofdtelefoon. De bassen zijn voor mijn smaak iets te stevig maar die hoeven niet veel verlaagd te worden.

afwerking
Klinkt goed, te klein voor mij.
NicknameRoel, 03.06.2020
Als je een groot hoofd hebt past hij mogelijk niet. Bij mij is de hoofdband te klein, maar dit heb ik wel bij wat meer headsets. De sennheiser HD 569 past bij mij wel, hij is dan ook ruimschoots groter.
Geluid is perfect, ook de pads voelen goed aan, maar helaas geretourneerd.

Top of the Bill
Bob., 13.11.2017
Ik gebruik deze koptelefoon inmiddels al bijna een jaar elke dag, en het blijft ongelofelijk hoe fijn hij is. Ik heb een hele lading koptelefoons in dezelfde prijsklasse geprobeerd voordat ik deze kocht en dit is zeker de winnaar! De klankweergave is te gek en het draagcomfort nog beter. Het is een product van hoge kwaliteit. Het enige onhandige is het lange draadje die snel in de knoop raakt. Tevens een leuke anekdote; ik heb hem eens 3 nachten lang aan mijn fiets in de regen laten hangen, en zelfs na helemaal doorweekt te zijn geweest werkt hij nog net zo goed als ervoor!

DT-770
GHorvers, 30.11.2020
Heel tevreden. Comfort van deze headset is veel beter dan ik voorheen gewend was. En de geluidskwaliteit is super.

afwerking
Robust, comfortabel en goed geluid
08.02.2017
Sinds mijn monitors waren gestolen had ik niet direct genoeg geld voor nieuwe en besloot ik de Beyerdynamic DT-770 Pro aan te schaffen! Ik werk voornamelijk aan electronische muziek op mijn laptop en de koptelefoon is er perfect voor!
Goed beeld van alle frequenties and door de zachte kussentjes kan ik urenlang werken zonder dat het op een gegeven moment pijn gaat doen, super comfortable.
Naast productie uiteraard ook geschikt voor multimedia plezier zoals film / spotify.

Top prijs/kwaliteit koptelefoon
Silvan T H, 28.09.2020
Eerder enkele andere koptelefoons geprobeerd. (Sennenheiser Momentum 3, Sony 1000XM3) Maar de DT-770 klinkt praktisch net zo goed als de Sony, en is comfortabeler dan allebij. Maar dan voor een veel lagere prijs! Als bedraad geen probleem is, zeker een aanrader.

Goed geluid
Surfsonho, 07.09.2020
Heb er een 2e voor mijn zoon bij gekocht. We produceren allebei. :)

Beyerdynamic de 770
Lucas 2, 21.10.2020
Zeer goede stevige hoofdtelefoon met zeer zuivere klank weergave en een perfecte pasvorm.

Perfecte koptelefoon
Madfox01, 12.05.2020
Ik heb deze koptelefoon aangeschaft omdat ik sinds enige tijd muziek produceer met behulp van een DAW. Mijn oude koptelefoon was 'wel aardig' maar na aanschaf van de Beyerdynamic wil ik nooit iets anders meer. Perfecte koptelefoon om geluid op alle niveaus (low, middle, high) te beoordelen. Dus als je op zoek bent naar een top koptelefoon voor een fatsoenlijke prijs dan is dit een prima keuze. Ook de levering ging prima. Thomann heeft er een klant bij.

TUS , 28.03.2021
Heb hem aangeschaft voor opnames in homestudio en voor mijn Kemper.
Wat een geluid! Je hoort echt alles.
Gebruik hem ook om gewoon muziek te luisteren.
Wel niet aan te raden zonder versterker.

€ 129
alle prijzen incl. btw
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 3.08. en Woensdag, 4.08.

Dit product sharen
Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-30
Fax: +49-9546-922328
Online experts
Headphones
Headphones
Headphones are basics for any studio or DJ. But not all headphones are created equal.
Online experts
Home Recording
Home Recording
Home Recording can be very complicated. We're here to offer some advice!

Test Conclusie:
Kali Audio IN-8 2nd Wave

Kali Audio IN-8 2nd Wave; Active near field monitor; 3 way system with coaxial midrange/tweeter; 8" woofer; 4" midrange; 1" soft dome tweeter; power: 140 Watt (60/40/40 Watt Tri-Amped); frequency range: 37 Hz - 25 kHz (-10 dB), 45 Hz…

(5)
SSL UC1

USB DAW Controller Plug-in controller with convenient mixer layout and legendary SSL workflow, 1:1 Hardware control for the included SSL plug-ins Channel Strip 2 and Bus Compressor 2, Visual feedback via LED rings on the knobs, Display for showing…

Novation Circuit Rhythm

Novation Circuit Rhythm; sampler / sequencer; 8 sample tracks with 32 step patterns each, cascadable for up to 256 steps per track; functions: slice, reverse, loop, chromatic play, probability and pattern-mutate; integrated effects such as lofi tape, shutter, reverb, delay…

(1)
Arturia Keystep 37 Black Edition

Arturia KeyStep 37 Black Edition; 37-key (slimkey) USB controller keyboard; velocity-sensitive mini-keys with aftertouch; 64-step sequencer; chord and scale functionality; arpeggiator; LED display; 4 freely assignable knobs; transport keys; touch stripes for pitch and modulation; RGB LED bar; connections: 3x…

Fender SQ Aff. P Bass MN PJ PACK BK

Fender Squier Affinity P Bass MN PJ PACK Black; Electric Bass, Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Neck Mount: Bolt On; Neck Form: c; Fingerboard: Maple; Inlays: Black Dots; 20 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 41,3 mm…

Neural DSP Quad Cortex Gigcase

Softlight Voor Neural DSP Quad Cortex pedaal met preciesgevormde inlay, Bijzonder schokbestendig, beschermt tegen beschadiging en weersinvloeden, Bovenklepcompartiment met elastische neopreenplaat voor accessoires zoals kabels, tablet, gitaarband, enz., van het Quad Cortex-compartiment gescheiden door een stijve plaat, Zijkanaal voor…

Fender SQ Aff. Strat HSS PACK CFM

Fender Squier Affinity Stratocaster HSS Pack Charcoal Frost Metallic; Stratocaster Electric Guitar Set; Affinity Series; Body: Poplar; Neck: Maple; Fingerboard: Laurel; Neck Mount: Bolt-On; Neck Shape: C; Inlays: Pearloid Dots; 21 Medium Jumbo Frets; Nut: synthetic Bone; Nut Width: 42…

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood

Harley Benton CLA-15MCE SolidWood; Auditorium Cutaway Acoustic-Electric Guitar, Custom Line Solid Wood Series; Back & Sides: Solid Mahogany; Top: Solid Mahogany; Neck Shape: Oval C; Neck: Mahogany; Fingerboard: Pau Ferro; Scalloped X Bracing; Inlays: SnowFlake Inlays; 20 Frets; Nut: Bone;…

Wampler Gearbox Dual Overdrive

Wampler Gearbox Dual Overdrive; Effects Pedal for Electric Guitar; Andy Wood Signature Pedal; features modified versions of two of Brian Wampler’s best loved drive Circuits: Channel 1 based on the Tumnus and Channel 2 based on the Pinnacle; top-switchable Stacking…

(1)
Sennheiser CX True Wireless Black

Sennheiser CX True Wireless Black In-Ear headset headphone - 7 mm hight end drivers, bluetooth 5.2, up to 9 h running time, up to 27 h with charging case, SBC, AAC, aptX Codec compatible, 110 dB SPL (1 kHz /…

J. Rockett Audio Designs Clockwork

J. Rockett Audio Designs Clockwork; Analogue stereo delay with switchable modulation; Designed in collaboration with Howard Davis (creator of the original "Deluxe Memory Man"); Classic analogue design with BBD chips; Tap-tempo control digital; Up to 600 ms delay time; Switchable…

Bowers & Wilkins PI 7 CG

Bowers & Wilkins PI 7 CG; In-Ear True Wireless headphones; true 24-bit Audio-connection; 2-way-driver design; high performance DSP; Bluetooth 5.0 with AptX Adaptive technology; adaptive, active Noise Cancelling (ANC); charge case with audio-transmission; wirelesse and USB-C charge; supports quick charge;…

Geef feedback
Feedback Fout gevonden of wilt u feedback geven op deze pagina?

We kijken er naar uit om van u te horen en proberen elk probleem zo snel mogelijk op te lossen.