NA
Goede basis mengpaneel
Nick Arends 23.07.2019
Hij doet wat er beloofd wordt. Is simpel te bedienen. Niet te veel en niet te weinig features.
De schuivers zijn alleen wel van licht plastic maar dat drukt de pret niet.
Topaankoop !

d
Makkelijk en compleet
docentmuziek 15.06.2021
Eenvoudig te bedienen, met toch genoeg mogelijkheden voor een klein bandje. Mijn leerlingen hebben er erg veel plezier van.

Handig mengpaneeltje voor kleinere optredens
Wimmetje 17.07.2020
Ik heb dit mengpaneel een aantal jaar voor repetities gebruikt en een enkele keer meegenomen naar optredens. Over het algemeen werkte hij goed maar na drie jaar werden een aantal potmeters (vooral van het ingangsvolume) wat minder en was er uitval en wat gekraak. Geen probleem als je repeteert maar erg vervelend als je voor een zaal staat te spelen.

Usb uit werkt goed, handig voor opnames op je laptop/pc.

JC
Mooi en practisch.
Jack Crooney 03.08.2020
Een mooi en practische mengtafel.
Zeer goeie prijs/kwaliteit-verhouding.

L
Fijn mengpaneel
LaurensJo 16.04.2020
Ik ben zeer tevreden over dit mengpaneel. Het enige minpunt is dat het mono kanaal mono is en niet stereo. Dit maakt het erg lastig met het gebruiken van het mengpaneel voor streamen.
Voor dj opdrachten zie ik geen problemen met dit mengpaneel.
Ook is de ingebouwde EQ heel handig. Verder moet je wel even snappen hoe de ingebouwde compressor werkt, omdat het met 1 knop te besturen is.
Ik zou dit product aanraden aan producers en dj's.

Zeer fijn mengpaneel
MitchBraeken 09.12.2019
Zeer fijn mengpaneel. Nu is net nog binnen de 3 jaar garantie de Main out links kapot gegaan, dit is super snel opgelost door Thomann en nu kunnen we het mengpaneel weer optimaal benutten.

Super Service Thomann!