EVO 4

Ev0 4 is een klein maar fijn apparaat!
Streamspecialist 23.03.2021
De Evo4 is verrassend veelzijdig voor een klein apparaat. De bediening is even wennen, maar eenmaal gewend is het heel simpel en intuitief te bedienen. De geluidskwaliteit is zeer goed, en biedt een hele goede interface. De auto gain functie is voor de beginner een ideale toevoeging, maar zelf gainen heeft wel de voorkeur. Een van de minpuntjes is wel de audiometer. Het zijn allemaal identiek gekleurde ledjes (met aparte intensiteit, niet 1 ledje per stap), maar een gebruikelijke groen, geel en rode indeling was wat herkenbaarder geweest.
De afwerking is goed, plastic geeft een beetje mee als je er in knijpt, maar daar heb ik heb de evo niet gekocht om er in te knijpen.