Artino Violin Bow 4/4 Special Edition

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Goede strijkstok
Anoniem 07.01.2017
Ik kocht deze strijkstok als reserve strijkstok. Ik wilde voor een klein prijsje gewoon eentje extra hebben, aangezien ik maar één strijkstok had van mijn Stentor Student 2 vioolset. Toen deze binnenkwam merkte ik al gelijk dat hij heel wat lichter was, wat ik als zeer aangenaam heb ervaren. Ook is hij erg mooi afgewerkt en ligt hij lekker in de hand. Wanneer je speelt krijg je een snelle reactie en voor deze prijs is dat meer dan ik ooit had verwacht. Hij geeft wel een heldere toon alleen hoor ik vaak wel een soort veeg geluid, dit was niet op te lossen met meer of minder rosin, maar dat is een klein detail.
Een betere kan je voor deze prijs niet vinden!

Zeer goedkoop maar het haar kan beter.
Poolvos 11.08.2022
Deze strijkstok is licht.Het haar van deze boog vind ik persoonlijk iets minder.
Aangezien deze boog goed speelt over het hele bereik, ben ik van plan om het haar te laten vervangen bij de plaatselijke vioolbouwer.Eigenlijk ben ik best tevreden met zo’n goedkope boog, behalve het haar.

Prima
Rozachka 06.02.2021
Goede prijs / kwaliteit verhouding. Heb wel veel rosin moeten smeren om hem te gebruiken; maar dat is natuurlijk ook normaal bij een nieuwe strijkstok. Ik gebruik deze met mijn elektrische viool; de stok is goed afgewerkt en prettig vast te houden en licht.

jd
zeer fijne boog
jasper de joode 05.06.2017
Ik gebruik deze boog voor mijn electrische viool. het is een zeer fijne boog, moest hem wel goed harsen voor gebruik. Licht in gewicht en zit comfortabel in de hand.

Ondanks het lichte gewicht heb ik nog steeds goede controle over mijn streken.

Lv
Linda v. 17.03.2023
Superlichtgewicht, maar de prestaties zijn zeker niet slecht voor wat deze stok kost. De toon die de strijkstok produceert is wat scherp, maar de hanteerbaarheid is uitstekend. Mijn conclusie: value for money is echt excellent!

j
Strijkstok
jokoemm 15.09.2020
Mijn gebruik is met een Yamaha yev-104 elektrische viool.
Ik vind een houten (dus iets zwaardere) strijkstok persoonlijk toch prettiger, maar deze boog voldoet verder prima !! Mooie prijs.

Goed
Bvz. 13.07.2022
Voor deze prijs is het geen miskoop goed voor studenten prima niks mis mee! Ligt goed in de hand voelt soepel en speelt fijn!