Klantencentrum login

geluid
afwerking
Plastic gruis uit microfoonhuis
Milko L., 14.09.2015
Na het testen van al mijn aangeschafte microfoons bleek dan 1 van de 2 gekochte AKG C100s een beetje anders klonk, wat holler. Voor accoustisch gitaar viel het mij tegen. Na verder te lezen bleek dat het wordt aangeraden het hypercardioid polar pattern kapje te gebruiken voor een directer geluid. Bij het openschroeven van de microfoon die minder goed klonk viel er op dat moment plastic gruis uit het kapje. Wat bleek. De metalen beugel van de batterijhouder had (vermoedelijk door te hoge voorspanning) het omringende plastic verbrijzeld. Ik ga die nu retourneren. Het goede exemplaar klinkt nu met hyper cardioid kapje erg goed voor vrijwel alles. Accoustische gitaar en drum overhead. De build quality is dus wel chinees. Helaas. Plastic gruis. Maar de capsule is niet verkeed. Mijn advies. Niet zomaar inpluggen. Eerst het hypercardioid kapje er op zetten.
Behulpzaam · Niet behulpzaam · Evaluatie melden
Rapporteer een evaluatie…

Bent u van mening dat deze evaluatie om een of andere reden onjuist of onacceptabel is?

Rapport verzenden
Totaal
features
geluid
afwerking
Prima voor die prijs
een dagje ouder, 16.09.2019
Ik heb al vier van deze micro's en gebruik ze zowel voor spraak (conferenties) als voor instrumenten en zelfs als de afstand tussen spreker en micro wat groter is (amateurstoneeltje bvb.)
Het is geen echte zangmicrofoon maar voor de rest is hij voor zowat alles te gebruken.
Behulpzaam · Niet behulpzaam · Evaluatie melden
Rapporteer een evaluatie…

Rapport verzenden

AKG C1000s MKIV

€ 99
alle prijzen incl. btw
Direct uit voorraad leverbaar
Direct uit voorraad leverbaar

Dit product is op voorraad en kan onmiddellijk verzonden worden.

Informatie over de verzending

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 22.09. en Donderdag, 23.09.

Uw contactpersoon
Tel: +49-9546-9223-30