€ 66,53 / kg •

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
EN
SEX WAX! :)
Eelco Numan 13.03.2020
Allereerst vind ik dat dit artikel een leuke naam heeft.

Ik heb zelf vaak last van te weinig grip op mijn stokken. Dat kom bij mij vooral voor als het koud is, of als ik geen goede warming-up heb gehad. Natuurlijk zijn hier verschillende oplossingen voor: Handschoenen, grip tape, stokken met extra grip en Vic Firth Double Glaze stokken. Om maar wat te noemen. Maar naar mijn mening is dit toch wel een hele eenvoudige oplossing. Je kunt het makkelijk even op je stokken doen en het speelt een stuk fijner dan wanneer je je best moet doen om je stokken vast te houden. Zeker een aanrader!

1 min punt: Dit is ook wel heel logisch hoor, maar wanneer je dit op je stokken hebt gedaan zijn je handen daarna wat plakkerig. Wel goed om te weten.

Goede ruwe stokken
Bouwer 08.04.2018
Ik gebruikte altijd tape om mijn stokken om dat ik erg droge handen heb. Is best een gedoe. Een keer, als experiment, deze Sex wax gekocht en het werkt best goed. De stokken glijden niet meer uit je handen en de wax ruikt aangenaam. Misschien een tip voor de fabrikant: verkoop de wax in een doosje in plaats van in plastic folie. Is makkelijker meenemen.

V
Top!
VORRO 11.12.2020
De beste uitvinding sinds het gesneden brood. Vooral de gitaristen zijn blij omdat ze geen rondvliegende stokken meer hoeven te ontwijken.
De grip word echt verbeterd zonder dat je blaren krijgt.