Patona Premium Akku V-Mount 190Wh

2

V-Mount battery with USB output

  • Replaces the Sony BP-190WS battery
  • Capacity: 190 Wh / 13200 mAh
  • Voltage: 14.4 V
  • USB output: 5 V / 2.1 A
  • Mount: V-Mount
  • 4-stage LED charge level indicator
  • 16 cells
  • Maximum discharge current: 15 A
  • D-Tap output: 10.0 V - 16.8 V
  • Weight: 1040 g
  • Dimensions: 96 x 152 x 53 mm

Note on disposal: Due to the Battery Act (BattG), you as the end user are obliged to return all used batteries and rechargeable batteries. Disposal in the household waste is not permitted! Batteries and rechargeable batteries containing harmful substances are marked with the symbol of a crossed-out dustbin and the chemical symbol (Cd = cadmium; Hg = mercury; Pb = lead) of the heavy metal that is decisive for the classification. Used batteries and rechargeable batteries can be returned free of charge to us in the shop, to other points of sale for batteries or to the public waste disposal authorities (örE).

Battery Charger No
Accumulator Yes
available since April 2021
Item number 516966
sales unit 1 piece(s)
Typ V-Mount Accu
199
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
AE
Wiederstandsfähig und top Preis/Leistung
Adam El-Hamalawi 27.07.2021
Ich habe vier dieser Akkus für zwei Wochen bei einem Filmdreh im Einsatz gehabt. Natürlich ist es noch zu früh um die Langlebigkeit der Akkus zu bewerten, aber die Performance war bisher nicht zu beanstanden. Positiv ist mir auch der extra USB-Output aufgefallen, der mehr als nur einmal das Handy eines Crewmitgliedes vor dem Tod bewahrt hat.
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Top-Leistung für wenig Geld
AlbiF 21.09.2021
Der Patona-Akku funktioniert tadellos, die Akku-Kapazität und die Variabilität des Akkus sind hervorragend. Der Preis für diese Leistung ist hitverdächtig. Ich besitze mehrere dieser Akkus und setze sie regelmäßig an Litepanels 1x1 Astra-Leuchten ein. Ich bin hoch zufrieden und konnte noch keinen Unterschied zu deutlich teureren Konkurrenzprodukten feststellen, von denen ich auch mehrere besitze.
Mein Fazit: Patona beweist sehr anschaulich, dass Top-Qualität nicht im High-End-Preis-Segment angesiedelt sein muss. Absolut empfehlenswert!
quality
0
0
Report

Report