V-Picks Small Pointed Lite Em. Green

6 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

grip

durability

quality

2 Reviews

V-Picks Small Pointed Lite Em. Green
7,90 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 25.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Das ist mein Plektum
Abass 19.10.2017
Jetzt hat sie Suche und das Testen ein Ende.
Das sind meine Plektren. Ich habe einen eher gefühlvollen leichten Anschlag am Bass. Dieses Plekturm erzeugt mit wenig Kraftaufwand einen sehr definierten und harten Anschlag, er ist klar und prägnant.
Ich habe auch andere V-Picks getestet, aber dieses ist nicht zu dick und nicht zu dünn, eben genau richtig.
Erstaunlicherweise ist die recht glatte Oberfläche relativ griffig, das liegt evtl. an der eingeprägten Beschriftung, die etwas Kontur beisteuert.
grip
durability
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Sehr haltbares Pick
Basser05 28.11.2021
Tolles Pick :-)
Ohne scharfe Kanten...sehr gut gefertigt.
Von der Grösse und der Spitze her, sollte man natürlich selbst ausprobieren, was zu einem passt...aber wenn man sein V-Pick gefunden hat, hält es quasi ewig und ist sein Geld vielfach wert.
grip
durability
quality
0
0
Report

Report

V-Picks Small Pointed Lite Em. Green