Customer center login
Country and Language

Thon Studio Side Rack XL 10U beech

9

Studio Rack With Casters

  • Made of 19 mm panel
  • Infinitely adjustable aluminium rail: 10U in 45 degree angle in front side, 3U front side bottom, 13U in the back
  • With detectable casters
  • Dimensions (W x H x D): 540 x 700 x 620 mm - Top depth: 340 mm
  • Colour: Beech
  • Incl. screw set
  • Manufactured in Germany
usable height in U 10 U
Material MDF 18 mm
Wheels Yes
available since January 2014
Item number 329763
399 €
All prices incl. VAT
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Thursday, 4.11. and Friday, 5.11.
1
44 Sales Rank

9 Customer Reviews

5 5 Customers
4 4 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
4.6 / 5

stability

quality

EE
Love it
Erdna Eduan 03.01.2019
Comes pre-assembled. Watch out for the nuts within the rack rails coming loose and falling out if the box or unit is upside down. Be careful of the clear height under your desk if you intend placing this unit there. Regarding the bottom three vertical rack spaces: only the bottom one is usable for anything of depth, as the upper two clash with the lowest of the main angled rack units. I use a 2U ventilation panel with a Furman M-10x E at the bottom.
stability
quality
0
0
Report

Report

A
Excellent Product
Anonymous 11.06.2016
Really nice quality unit which neatly fits under my studio desk. Comes assembled which is a lot less hassle even if it gave the courier a hernia ! Well packaged
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Stabiler und universeller Hingucker
Lutz819 10.02.2019
Es ist bereits mein viertes Studiomöbel von diesem Hersteller. Die ersten sind mittlerweile 12 Jahre alt und so stabil wie am ersten Tag, auch der Lack ist nicht abgeplatzt o.ä. Auch dieses Möbel ist durch seine Form und Verarbeitung ein Hingucker.

Ich brauchte es für den Ausbau meines Heimstudios aufgrund des wohlverdienten Ruhestands. Die Endstufe ist bei mir bereits anderswo verbaut, also nutze ich vorne unten für eine Rackschublade. Dann eignet sich das vordere Hauptfach in den unteren 3HE aber nur für Gerate mit max. 20cm Tiefe, zB Racktuner.

Es war eine sehr gute Idee, auch hinten Rackschienen anzubringen, da kamen die Steckdosen und Netzschalter dran.

Es gibt wenig Konkurrenzprodukte, die allesamt erheblich teurer sind. Ich würde das Möbel jederzeit wieder kaufen.
stability
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Schön, funktionell, stabil? - Geht doch!
Dieter5401 25.11.2014
Rechtzeitig vor meiner Pensionierung richte ich mir gerade ein Studio ein. Ich suchte nach einer Kombinatioin zwischen Ästhetik und Funktionalität - und bin fündig geworden.
Ich bekam das Rack vor zwei Tagen, es war hervorragend verpackt. Nach dem Auspacken war ich begeistert: Es war ganz offensichtlich ausgezeichnet verarbeitet: Sachte abgerundete Kanten, Umleimer stabil aufgebracht, innen und außen schön anzusehen.
Ich habe die Geräte eingeschraubt - ging auch wunderbar. Besser doch anders? Kein Problem. Alles noch verkabeln. Benutzen.
In meinem Studio ist das Rack ein echtes Schmuckstück. Genau was ich suchte.
Nicht ganz billig - sicher. Aber Schönes hat seinen Preis.
Fazit: Uneingeschränkt empfehlenswert, wenn es schön und funktionell sein soll.
0
0
Report

Report

Need help?