Strad Pad Chinrest Cushion Large BK

11

Chinrest Padding

  • Large size
  • Colour: Black
Available since July 2015
Item number 367636
Sales Unit 1 piece(s)
material Latex
Model Chinrest Cushion
size 4/4
standard screws No
Hill style screws No
model, style or type Chinrest Cushion
size / scale 4/4
Show more
33 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 9.04. and Wednesday, 10.04.
1

11 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Sehr bequeme Polsterung!
Anonymous 10.11.2016
Ich habe eben mein zwietes Strad Pad gekauft, da mein erstes so langsam durch war. Der Preis ist zwar ein wenig hoch, allerdings ist es diesen wert.

Das Polster ist sehr weich (Silikonartiges Material) und gibt der Geige einen sehr guten Halt am Körper. Bei mir sitzt sie durch das Strad Pad besser und bequemer, ein viel besseres Spielgefühl. Es trägt natürlich ein wenig auf, das sollte man bedenken.

Vorbei sind auch alle Hautprobleme am Hals durch das Metall der Kinnstützenhalterung und der Lack wird ebenfalls geschützt.

Da es per Klettverschluss am Kinnhalter befestigt wird verrutscht es auch während des Spielens nicht, man kann allerdings nicht mehr ohne das Kissen spielen, da der Klettverschluss per Aufkleber auf der Kinnstütze befestigt werden muss. Bei mir kein Problem, da meine aus Plastik ist, bei Stützen aus Holz könnte das eventuell nicht ganz so perfekt funktionieren. Man könnte es auch ohne Klettbefestigung verwenden, würde ich allerdings nicht empfehlen.

Ich hatte das Teil viele, viele Jahre im Einsatz und es musste jetzt ausgetauscht werden, da es zerrissen ist. Ursache ist der Bart. Ohne, wie bei einer Bekannten, hält es "ewig".
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
confort maximum
Msi42 02.04.2022
excellent confort, stabilité moyenne mais j'ai "amélioré" en ajoutant des fixations (coincé dans les pattes de la mentonnière, adhésif ajouté) C'est vraiment top pour ne plus se faire mal !
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
m
Parfait
manuisamusic 06.01.2019
Parfait pour moi. Protège bien la peau. Ne bouge pas avec le velcro.
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Z
Très satisfait
Zaza69 17.11.2017
Bon produit, rien à dire.
stability
quality
1
0
Report

Report