Stanford D-Bird Deja Vu Series SB

7 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

features

sound

quality

1 Review

Stanford D-Bird Deja Vu Series SB
699 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 25.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JN
deja vu
Jörg N. 04.10.2014
schnelle Lieferung ist nichts ungewöhnliches bei Thomann, sollte aber mal wieder erwähnt werden. Nach dem Auspacken die erste Enttäuschung. Die Gitarre hat ein aufgeklebtes Schlagbrett. Zur Erinnerung, siehe Bild oben. Eigentlich dachte ich, wenn ich etwas nicht will muss ich es auch nicht nehmen. Da denken warscheinlich wieder andere für den Kunden. Zurückschicken? - Nee. ?.
Die Verarbeitung der Gitarre ist top. Keine scharfen Kanten, ordentlich abgerichtete Bünde ... sehr gute Saitenlage. Ich werde die Gitarre nicht mit der Humingbird von Gibson vergleichen. 1. besitze ich so Eine nicht und 2. vermute ich die die Beiden unterscheiden sich nicht nur im Preis.
Vergleiche ich sie mit einer Sigma SDR-28 MLE (die etwa schon ein Jahr spiele) klingt sie offener und lauter, sehr gut fürs Strumming.
(später mehr)
features
sound
quality
4
3
Report

Report

Stanford D-Bird Deja Vu Series SB