Ritter RGS3 Classical 1/2 Guitar MGB

11

Gig Bag for 1/2 Classical Guitar

  • 15 mm Padding (10 mm high-density foam; 5 mm soft foam)
  • Made of high-quality water-resistant polyester
  • Incorporated reflectors for road safety
  • Comfortable handle
  • Very robust, adjustable backpack straps
  • Large DIN A4 outside pocket for music sheets and accessories
  • Sewn-in bridge and headstock protection
  • Integrated pick compartment
  • Material: Jacquard Bicolour
  • Weight: 0.80 kg
  • Colour: Grey / Brown

Inner Dimensions:

  • Length: 945 mm
  • Upper width: 290 mm
  • Lower width: 355 mm
  • Depth: 100 mm
available since September 2015
Item number 363998
sales unit 1 piece(s)
Size 1/2
Padding (mm) 15 mm
Finish Jacquard Cross
Outside Pocket Yes
Backpack Yes
Colour Grey
35 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 8.12. and Friday, 9.12.
1
G
Great gig bag well made
Gladis 08.06.2020
Perfect fit for my new Finlayson 50E 12 fret Parlour guitar, fits like a glove and has the usual Ritter build quality.
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
I
Tolle Gitarrentasche
Isysound 12.10.2019
Ich habe mir die Tasche zu meiner neuen Cordoba Mini II EB - CE Gitarre gekauft. Die Gitarre passt wunderbar hinein, hat noch etwas Platz und muss nicht hineingequetscht werden.
Die Tasche ist hervorragend verarbeitet und lässt sich prima mit den Schulterriemen über der Schulter tragen. Ich fahre viel mit dem Fahrrad und bin von der kleineren Tasche samt kleinerer Gitarre ganz begeistert. Die integrierte Tasche ist nicht aufgesetzt und steht nicht über. Sie bietet viel Platz für Noten und Kleinkram.
Das Preis-Leistungsverhältnis ist super, die Optik modern und unaufdringlich. Die Tasche hat mich im Aussehen und Gebrauch ganz und gar überzeugt.
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Super et pratique
Anonymous 28.09.2016
Bien conçu et bien rembouré, avec des bretelles réglables.
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
KU
Sehr gutes Produkt
Kerstin U. 15.11.2020
- sehr gut verarbeitet, genau genäht
- Reißverschluss gut bedienbar
- Größe genau richtig
- riecht nicht aufdringlich! (deswegen hatten wir diese als Ersatz für eine andere bestellt)
- Tasche fasst auch DIN A4
- Polsterung genau richtig
- Träger sitzen gut am Nacken, weil sie mit Abstand voneinander festgenäht sind
- Farbe: angenehmes grau-orange, nicht zu krass
handling
quality
0
0
Report

Report