Customer center login
Country and Language

pro snake TPY 2003 MBRR

152

Y-Adapter cable

  • Length: 30 cm
  • 2x Cinch male to 1x Mono-Jack 6,3 mm female
  • Black cinch metal plug with gold-plated contact surfaces
  • Split length: 12 cm
  • Colour: Black
  • incl. Thomann hook and loop fastener
Length 0,3 m
Item number 225480
5,40 €
Including VAT; Excluding 20 € shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 1.11. and Tuesday, 2.11.
1
662 Sales Rank

152 Customer Reviews

5 107 Customers
4 31 Customers
3 5 Customers
2 3 Customers
1 6 Customers
4.5 / 5

quality

AI
Works as expected
Alex, Ireland 04.01.2021
Bought this "pro snake TPY 2003 MBRR" to feed both inputs of a UCA-222 audio interface from a mono line.

The cable works as expected, no problems so far. Would recommend.

Pros: good quality, short cable.
Cons: none yet.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
TM
Leider defekt
Thomas M. 697 29.07.2013
Ich weißt nicht was sich die Arbeiter beim Zusammenlöten gedacht haben. Ich habe das Kabel mit einem Durchgangsprüfer kontrolliert. Zwei Dinge sind bei diesem Kabel in Ordnung, nämlich die Masseanbindung und dass die beiden Innenleiter der Cinch Stecker richtig miteinander verbunden sind. Allerdings bekommen ich weder über einen Mono, noch über einen Stereo Klinkenkabel einen Kontakt zur "heißen" Spitze. In der Kupplung befinden sich zwei Lötfahnen, so dass ich davon ausgehe dass es sich im Gegensatz zu dem was angegeben ist um eine Stereo Buchse handelt. Das würde auch erklären warum nach dem Einstecken eines Mono-Stecker einer dieser Anschlüsse auf Masse liegt. Das alleine wäre noch nicht schlimm. Allerdings erklärt dass immer noch nicht warum der vordere Kontakt nicht auf die Spitze leitet. Es bleibt nur dass die Klinkenbuchse, deren Qualität ich als einfach bezeichnen würde, defekt ist... Schade
quality
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Petit accessoire bien pratique
Patrick334 23.07.2017
C est le genre de petit accessoire dont on ne se passe plus pour etre opé niveau cablage ! Et ça ne deçoit pas
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
No me sirve
Pakillo 09.07.2019
Tengo que decir que la culpa de que no me sirva es mía,no me fije que el Jack es de salida mono y yo lo quiero para conectar mis altavoces de PC con salida mini jack estéreo y por lo tanto solo lo puedo escuchar por uno de los altavoces.
quality
0
0
Report

Report

Need help?