Meinl BR5 Leather Straps for Cymbals

6

Straps

  • For marching cymbals
  • Made of the finest leather
  • Lined slings
  • Package includes: 1 pair
Available since February 2011
Item number 260109
Sales Unit 1 piece(s)
49 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1

6 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
AB
Klangwunder
Andreas B. 372 26.06.2013
Ich konnte jetzt endlich unsere Marching-Becken mit den Meinl BR5 Leather Straps bei einem langen Umzug gut testen.

Dabei war der Tragekomfort herrausragend. Durch die dicken Schlaufen lagen die Becken sehr gut in der Hand, das Halten über die lange Zeit ( 4 Stunden) für die Finger nicht ermüdend.

Obwohl ich die Knoten eng zog, haben die Becken eine enorme Schwingungsfreiheit, die ich so nicht kenne. Der Sound der Becken (Paiste, Bronce) frei und offen.

Der einzige Kritikpunkt wären die Polsterscheibe. Diese sind für meine Hände, Größe 11, etwas klein, könnten im Durchmesser 2 cm größer sein.

Ein sehr gutes Produkt.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Sehr hochwertig!
MircoO 19.07.2019
Unser Beckenspieler im Spielmannszug findet diese Straps sehr bequem. Kann ich nur weiterempfehlen.
quality
0
0
Report

Report