Markus Arnold Buzz-R Baritone

10

Practice adapter for baritone

  • 12.5 mm
  • Training device for all brass players
  • the BUZZ-R is made of fine, sound wood
  • Insert the mouthpiece and adjust the resistance by closing the holes
  • The cork can be removed for cleaning purposes

Mouthpiece not included

Available since February 2017
Item number 406064
Sales Unit 1 piece(s)
40 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 25.04. and Friday, 26.04.
1

10 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

handling

fit

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Super für unterwegs
PeCh 07.10.2020
Nutze den Buzz-R wenn ich auf Reisen bin oder teils sogar im Auto. Durch die 2 Bohrungen kann man leicht beeinflussen wie viel Widerstand vorhanden ist. Die Verarbeitung ist sehr gut, es liegt gut in der Hand und fühlt sich gut an.
quality
handling
response
fit
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Klasse Teil
Dominik. 17.12.2018
Jederzeit dabei.
Nutze es auf dem Weg zur Probe oder zum Auftritt um das Mundstück schon einmal warm zu spielen und die Lippen zu lockern.

Einziger Nachteil für mich persönlich ist, dass ich auf Basstrompete, Posaune und Bariton unterschiedliche Schäfte spiele. Theoretisch müsste ich mir 3 Buzzer zulegen um jedes Mundstück verwenden zu können.
quality
handling
response
fit
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
s
stef10000 09.04.2020
Buzz-R bekam nach dem zweiten mal Üben einen Sprung.
Austausch/Reklamation bei Thomann problemlos
quality
handling
response
fit
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B-
Buzz-R
Bariton - Gerry 12.05.2017
Habe schon längere Zeit nach einer Möglichkeit gesucht während meinen langen Autofahrten an meinem Ansatz zu arbeiten. Der Buzz-R bietet eine exzellente Möglichkeit die Stütze und Lippenmuskulator zu trainieren. Gerne wieder.
quality
handling
response
fit
0
0
Report

Report