66 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

3 Reviews

28 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Wednesday, 24.04.
A
Hurtigt battericheck
Anonymous 06.02.2017
Mc-Millian Batt-o-Meter, er et godt værktøj til at måle batterispænding på Bas / Guitar / Pedaler. Jeg har tit op til flere basser med på job eller i studie, og har ikke altid tid nok eller syntes det er for besværligt lige at skulle tage batteri ud af bassen for at checke om det kan holde,, det sparer lidt på batteriskiftene men man undgår også stress undervejs hvis man eller var i tvivl. Apparatet som er kompakt har et display der viser batteri spænding i enten Volt eller Procent, men også hvor mange resterende timer det har tilbage. Der vises forskellige koder i displayet, der kan indikere fejl eller visning.

Måleren fungerer fint på mine 9 volt baserede instrumenter, men er i tvivl om visningen er korrekt på mine basser med 18 volt preamp,, det er så en af få ulemper,, udover det ikke er alle instrumenter man kan måle på,,, men rigtig praktisk der hvor det virker..

Der kan også måles løse batterier af forskellig type på siden af apparatet.
quality