JK Exclusive Trombone 8C S1

3

Trombone Mouthpiece

  • Inner diameter: 25.25 mm
  • Bore: 6.40 mm
  • Cup depth: Medium
  • Shank 1 (S-shank)
  • Silver-plated
Available since July 2014
Item number 344262
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth medium
Cup Diameter 25,25 mm
Finish Silver Plated
80 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 26.03. and Wednesday, 27.03.
1

3 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
C
CL.. 08.01.2018
super mundstück, für meinen einsatzbereich im jazz mit tw. lead-pos. in der bigband aber zu wenig zentriert in der höhe.
ich habe das mundstück zusammen mit 4 marcinkiewicz und 2 weiteren jk (8d & 8e) auf zwei jazz-posaunen getestet (0.500 & 0.508er bohrung) und war sehr von der homogenen ansprache über den gesamten range begeistert. leider waren alle getesteten jk cups aber in der hohen lage (ab ca. Bb1/C2) für meine spielweise zu wenig zentriert, bzw. zu leise für die lead-pos. in der bigband. hier wären die f & g cups noch zu testen.
quality
response
sound
0
0
Report

Report