Gibraltar SC-GPR40C Single Pipe

8

Drum Rack Single Pipe

  • Bent
  • Length: 101 cm
Available since August 2014
Item number 346951
Sales Unit 1 piece(s)
Type Rack Tube
46 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1

8 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Super Rack-Stange!
Trommler1 17.01.2019
Wenn man ein rundes Drumrack bauen möchte, dann benötigt man natürlich runde Pipes. Ich habe mich für eine Mischung aus den Gibraltar SC-GPR40C und den Gibraltar SC-GRP46C entschieden, da ich mit Gibraltar-Pipes gute Erfahrungen gesammelt habe. Die Rohre sind meiner Ansicht nach sehr stabil und hochwertig verbaut.
Ohne schlechtes Gewissen würde ich erneut zu der günstigeren Alternative zu DW (42 "-Stange für 49 Euro) greifen. Für größere Rackbauten, bei denen viele Stangen benötigt werden kann das den Geldbeutel deutlich schonen.

Positiv:
* Preis-Leistungsverhältnis

Negatives:
* nichts
stability
quality
0
0
Report

Report