Customer center login
Country and Language

ADJ PAR Z100 3k

3

LED PAR Spotlight

  • Warm white COB-LED with 100 W
  • Colour temperature: 3000 K
  • Traditional PAR appearance
  • Five manually adjustable beam angles: 9, 15, 20, 25 or 30 degrees
  • LUX: 7135 (9°), 4440 (15°), 2236 (20°), 1266 (25°), 812 (30°)
  • Electronic dimmer: 0 - 100% with 5 dimming curves
  • Flicker-free operation
  • PWM frequency: 1200 Hz
  • Strobe effect (Max. 25 Hz)
  • DMX512 Controllable
  • 2 DMX channels
  • 5-Pin DMX inputs and outputs
  • Power consumption: 115 W, 0.964A @ 120 V / 60 Hz, 112W, 0.5 A @ 220V / 50 Hz
  • Automatic switching power supply: AC 100-240V, 50 / 60 Hz
  • Power Twist inputs and outputs
  • Dimensions: 491 x 272 x 273 mm
  • Weight: 3.4 kg
  • Includes colour filter frame
Construction Type PAR64
numbers of LED´s 1
Power of the single LED 100 W
Color mixing WW
LED-type COB
Floor housing No
fanless No
remote control not supported
wireless DMX No
housing colour Black
Item number 422323
333 €
All prices incl. VAT
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Wednesday, 3.11. and Thursday, 4.11.
1
46 Sales Rank

3 Customer Reviews

5 2 Customers
4 1 Customer
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
4.7 / 5

colour mix

illuminating power

quality

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Verarbeitung naja, Licht sehr gut
JuF 23.10.2018
Vorweg - die eingesetzte Linse funktioniert hervorragend! Man kann einen schön engen und klar abgegrenzten Spot erzeugen aber auch eine Fläche ausleuchten - ich war überrascht wie gut das funktioniert!

5-polige DMX!!!

Aber - Verarbeitung, Display, Menüführung ... da waren die ebenfalls getesteten Cameo Scheinwerfer wesentlich besser. Das Licht hat meines Erachtens einen leichten Farbschlag, aber für meine Anwendung OK. 3000K hab' ich prinzipiell sehr gern, etwas weniger warm als üblich aber doch noch gewohnt "gelb".

Der Scheinwerfer summt etwas (Elektronik oder Lüfter), der Lüfter selbst ist erträglich, aber hörbar.

Und ja, er ist richtig hell! Dadurch das man den Strahl stark Bündeln kann werden sehr helle Spots erreicht. Er ist insgesamt kaum weniger hell als der 200W Cameo Theater Spot.

Wer also mit der Verarbeitung leben kann hat hier einen echt universell einsetzbaren Weißlichtscheinwerfer für vernünftiges Geld.
colour mix
illuminating power
quality
0
0
Report

Report

Need help?