Adam Hall Rack Door 87600

4

Service Door

  • Height: 25 cm
  • Powder-coated steel
  • Lockable
  • Cutout dimensions: 370 x 205 mm
  • Dimensions: 420 x 205 mm
  • Weight: 7.72 kg
Available since February 2016
Item number 380674
Sales Unit 1 piece(s)
59 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 29.04. and Tuesday, 30.04.
1

4 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
MS
Tür schleift am Rahmen
Marc-André S 25.09.2017
Die Verarbeitung der Racktür ist durchaus in Ordnung. Jedoch schleift die Tür unten links am Rahmen. Bereits nach einigem öffnen und schließen der Tür sind Abnutzungen des Lackes am Türrahmen zu sehen. Die Scharniere scheinen zuviel Spiel zu haben wodurch die Tür hängt.
Ich muss die Tür beim verschließen anheben. Zudem fand ich die Verpackung nicht gut. Auf der Innenseite der Racktür war bereits ein kleiner aber tiefer Kratzer zu sehen. Außerdem wurden mir die Schlüssel zum Schloss nicht mitgeliefert. Im großen und ganzen jedoch eine gute Möglichkeiten ein Winkelrack ohne Öffnung auf der Rückseite nachzurüsten
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
d
Sehr gut!
dubaddict 06.09.2017
Viel zu sagen gibt es nicht.
Gutes Material und hochwertige Verarbeitung.
Ich habe mir die Platte in ein Wickelrack nach Adam Hall als Vorlage nachgebaut, da mein Mixer (A&H Zed14) nicht in die Standardtiefe 10HE passt, sondern 11HE braucht.
Das Endergebnis kann sich sehen lassen, durch die Racktür plus andere Adam Hall Komponenten schaut mein Rack identisch aus aber für ein Drittel des Preises.
quality
0
0
Report

Report