Yanagisawa Sopranino Sax Metal 7

5

Mouthpiece for Sopranino Saxophone

  • Facing length: 7
  • Made of metal
  • Ligature and cap included
Available since July 2008
Item number 205522
Sales Unit 1 piece(s)
Facing Length 18 mm
Tip opening 1,27 mm
£233
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Monday, 25.03. and Tuesday, 26.03.
1

5 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
GM
Gutes Mundstück
Gerhard M. 506 20.09.2012
Die Verarbeitung ist sehr gut, symmetrisch , keine Unebenheiten in der Kammer. Nur die Blattschraube ist ein wenig hakelig.
Die Ansprache ist sehr gut, in der Tiefe bis zum c'''. Darüber wird es schwierig, aber vielleicht liegt es auch an mir - spiele erst seit kurzem ein Sopranino.
Mit den Sound bin ich sehr zufrieden - klingt weich, aber trotzdem mit ausreichend Power.
response
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Anonymous 08.06.2016
spricht wesentlich besser an als das kautschukmundstück. der Sound ist für ein sopranino gut modellierbar.
leider ist die blattauswahl dürftig um weiteres zu checken.
response
sound
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
W
Tolles Mundstück
Werner303 07.10.2012
Bestellt hatte ich eigentlich ein Sopranino-Mundstück. Geliefert wurde allerdings ein Sopran-Mundstück ! Eine Reklamation meinerseits erfolgte nicht, da ich das Mundstück auf meinen Sopran-Saxophonen getestet habe und sehr zufrieden bin. Sie können diese positive Bewertung gerne zu dem entsprechenden Sopran-Mundstück von Yanagisawa einstellen.
response
sound
quality
0
2
Report

Report