Yamaha C40 BL Bundle 2

15

Bundle offer comprising

Yamaha C40 BL

  • Classical Guitar
  • Top: Spruce
  • Back and sides: Meranti
  • Neck: Nato
  • Fretboard: Rosewood
  • Nut width: 52 mm (2.1")
  • Scale: 650 mm (25.9")
  • 19 Frets
  • Colour: Black

Thomann Classic-Guitar Gigbag Eco

  • Gig Bag Economy
  • For 4/4 concert guitar
  • Economy Series
  • With backpack straps and handles
  • Internal dimensions (L x W x D): approx. 105 x 40 x 12 cm
  • Accessory compartment for sheet music, strings etc.

Thomann CTG-10 Clip Tuner

  • Clip Tuner for Guitar and Bass
  • Chromatic
  • Tuning via vibration sensor
  • Large backlit display
  • Two-tone display for showing the correct tuning
  • Rotates 360°
  • Includes battery (CR2032)

Harley Benton Valuestrings CL Normal

  • String set for classical guitar
  • E-, A-, and D-strings are silver-plated and roundwound
  • E-, B-, and G-strings are made from nylon
  • Gauge: Normal tension
available since November 2010
Item number 257349
sales unit 1 piece(s)
Cutaway No
Top Spruce
Back and Sides Meranti
Pickups No
Fretboard Rosewood
Nut width in mm 52,00 mm
Scale 650 mm
Colour Black
Case No
Incl. Gigbag Yes
Size 4/4
Color Black
Back and sides Meranti
incl. tuner 1
incl. gigbag 1
Show more
£143
Including VAT; Excluding £8 shipping
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1

15 Customer ratings

14 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
s
Schöne Einsteigergitarre
shab_demjosh 07.12.2011
Ich war auf der Suche nach einer Gitarre für einen Einsteiger, die nicht mehr als 150€ kostet, für den Preis angemessen klingt, ordentlich verbaut ist und optisch auch noch was hergeben darf. Diese soll's gewesen sein und sie ist es noch immer!

Da es meine Erste ist, kann ich keine Vergleiche aufstellen, noch sonst irgend etwas fachmännisches von mir geben außer, dass ich Freude habe an dieser Gitarre, wenn ich mit ihr spiele, sie höre oder einfach nur ansehe, weil mir schon die Fingerkuppen schmerzen.

Kurzum: Ich würde sie noch einmal kaufen und kann sie guten Herzens weiterempfehlen!
features
sound
quality
9
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Super content !!!!!!!!
Henri853 25.05.2013
Je me suis renseigné sur internet et la guitare qui revenait le plus souvent était
ce modèle de Yamaha (C40 BL Bundle). Je suis que débutant et pour moi elle est parfait (super son) et l'accordeur harley benton GT6/200 est très bien aussi.
Henri863
features
sound
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Gutes Preis/Leistungsverhältnis
Tagirijus 15.08.2013
Für den Preis bin ich mit dieser Gitarre wirklich zufrieden.

Das Griffbrett ist gleichmäßig und gerade. Saitenlage dazu sehr gut. Die Verarbeitung der Mechaniken ist ebenfalls sehr gut - die Gitarre lässt sich gut und genau stimmen. Letztendlich ist auch der Klang sehr schön.

Die Gitarre wird bei mir stets im Studio verwendet.
features
sound
quality
11
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Wie erwartet gut
Michael657 04.09.2011
Für den Preis bekommt man wahrscheinlich nichts besseres. Lässt sich gut stimmen, sehr ordentlich verarbeitet und der Klang ist erstaunlich gut. Auch für Anfänger eine gute Wahl. Nachteil der Hochglanzlackierung: man sieht jeden Fingerabdruck. Mit einem Microfasertuch aber ganz leicht zu reinigen.
features
sound
quality
8
2
Report

Report