Vovox link protect S350 TRS/XLRm

27

Audio Cable

  • 6.3 mm Jack male to XLR male connector
  • Length: 3.5 m
  • Balanced cable (shielded)
  • Highest quality cable with extraordinary sound qualities
  • Clean, defined and detailed signal transmission thanks to special construction
  • For all applications where protection against interference is top priority
  • 3 Wires (separate ground wire)
  • Double polymer coating
  • Neutrik connectors with gold contacts
Available since May 2006
Item number 191626
Sales Unit 1 piece(s)
Length 3,5 m
Connector 1 Jack 6,3mm TRS male
Connector 2 XLR 3-pol male
£139
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 25.03. and Tuesday, 26.03.
1

27 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

15 Reviews

K
amazing...
Krzykol 27.01.2021
in case of amp modelling. Much better quality and stability in comparsion to cheaper cables
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Verkabelung für Monitore
Jörn 05.04.2021
Die Kabel wurden als Ersatz für meine alten 08/15-Kabel gekauft, die zuvor meinen Neumann 750er und die beiden 120er mit einem RME UCX verbunden hatten. Neugierig auf die Veränderung, und ob überhaupt eine zu hören sein würde, waren die hohen Mitten deutlich "offener" und ungewohnt kräftig, und der Bass südlich der 80 Hz klarer und runder.
Nun kann man natürlich in den Raum stellen, dass man immer hört, was man hören will. Aber den Track, an dem ich momentan rumbastel, kenne ich vom Klang her sehr genau. Und als ich dann plötzlich nach dem Wechsel die Hihats als so scharf empfand, dass ich sie runterregeln musste, war klar, dass hier die Grenzen der Subjektivität überschritten waren.
Meiner Meinung nach liefern die Kabel in Verbindung mit Monitoren tatsächlich einen besseren Klang!
Die Frage ist nun natürlich, wie „neutral“ ein Klang mit Kabeln ist, die 99,9 % der späteren Hörer nicht haben werden… Mische ich jetzt in den oberen Mitten flacher?
Egal, die Kabel machen Spaß!
quality
1
0
Report

Report

google translate it
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Cavo costoso ma ha eliminato tutte le interferenze
LucaVarini 02.03.2020
Ho acquistato una coppia di questi cavi perchè avevo delle interferenze nei miei monitor dello studio. Si fanno sicuramente pagare ma da quando li ho installati non ho più avuto ronzi o fruscii di sorta.
Acquisto consigliatissimo.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Entre une carte son et des enceintes actives.
Brétillien 01.06.2021
Remplaçant des câbles Cordial asymétriques.
Je les ai achetés car j'ai changé récemment ma carte son.

Je perçois mieux des détails sonores.
Ce n'est pas le jour et la nuit pour autant.


Il y a un sens de branchement dû à la présence du câble enroulé en spirale.
L'étiquette orange repère l'output.

Un câble n'est pas venu sans légers défauts. Des copeaux de plastique étaient attachés sur un connecteur jack ( j'ai commandé deux câbles). C'est un peu ridicule sur un câble à + 100 euros.
quality
0
0
Report

Report