Vic Firth VFVKB4 Cajon Bass Beater

4

Cajon bass beater

  • Foam rubber beater head
  • Round shape
  • Perfect for the thinner striking surfaces of most cajons
  • Length: 20 cm
  • Beater size: 4.8 cm
Available since August 2017
Item number 419046
Sales Unit 1 piece(s)
Type Beater
£20.90
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

4 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DP
Funktioniert auch für leise Bassdrums
Drumming Pastor 06.08.2019
Wie immer bei Vic Firth: Perfekt verarbeitet (warum bekommen die Stäbe der Konkurrenz beim Einklemmen in die Fussmaschine eigentlich so häufig Macken - VF zeigt mit seinem harten Stahl doch, dass das nicht sein müsste)!
Benutze den Beater trotz seines Namens zweckentfremdet für die Bassdrum, wenn's mal ganz leise sein muss. Netter Nebeneffekt: Der Schaumstoff sorgt für gehörig Rebound.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Qualité pas top
BassBator 07.02.2021
La boule durcit, la couleur passe.
ça ne tiens pas bien dans le temps.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
cd
Gutes Teil
conguero de franconia 22.03.2023
An der Cajon Meinl mit Fußmaschine ist er schneller, als der Meinl Beater, hat allerdings nicht so viel Volumne vom Klang. Der Arm muss ziemlich kurz eingestellt werden, sons hat er einen minimalen Rebound, was nicht sauber klingt,sondern einen Doppelschlag erzeugt. Ich benutze ihn jetzt lieber für mein Tama True Touch Bass Drum Practice Pad. Da fühlt er sich optimal an.
quality
0
0
Report

Report