Vandoren White Master Traditional 3.0

21

Reeds for German Clarinets

  • Strength: 3.0
  • For closed tip openings and/or shorter facing lengths
  • Package contents: 10 Reeds
Available since April 2012
Item number 280106
Sales Unit 1 piece(s)
Material Wood
Strength 3,00
£29
Including VAT; Excluding £10 shipping
Quantity Discounts
Price each You save Quantity
£29.00 1
£27.70 4.5% 3
£26.40 9.0% 5
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 23.04. and Wednesday, 24.04.
1

21 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Traurig aber wahr!
Robert622 19.11.2013
Ich war fast schon traurig, als ich mal wieder nach langer Zeit Vandoren-Blätter gespielt habe.
1. Große Unterschiede der Blätter - 3 von 10 (!!!) Blätter gingen einigermaßen. Die anderen landeten leider im Müll!
2. Und nach mehreren Spielen auf dem Blättern machten sie zu und klangen nicht mehr!
response
sound
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
E
Klanglich top, aber große Streuung
Emjay 29.08.2017
Für mich sind die Vandoren WM klanglich immer noch die besten Blätter, die ich bislang gespielt habe. Leider habe ich nur immer wieder das Gefühl, dass die Blätter sehr unterschiedlich in der Stärke sind. Manche Blätter gehen von Beginn an so gut los, dass sie schon bald zu leicht sind und andere Blätter sind so schwer, dass man sie nur mit viel Mühe und Geduld überhaupt eingespielt bekommt. Wenn man aber ein gutes Blatt erwischt und es vernünftig einspielt, dann hat man lange Freude damit.
response
sound
quality
1
0
Report

Report

google translate se
Unfortunately there was an error. Please try again later.
N
Good product
NPLKL 05.03.2023
As always, good quality in Vandoren reeds!
response
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate nl
Unfortunately there was an error. Please try again later.
a
Prima riet
ajmusic 25.09.2022
Naturel rond geluid, fijne rieten
response
sound
quality
0
0
Report

Report