Ultimate Ears Cable for UE Pro 1,6m Black V2

9

Replacement cable

  • Suitable for all adjusted UE Pro earphones from 11.2010 - 03.2018
  • Colour: Transparent
  • Length: 164 cm (64")
  • New cable connector and right-angled 3.5mm jack plug

Warning: Only suitable for the Ultimate Ears that were ordered from November 2010 onwards!

Available since September 2010
Item number 254246
Sales Unit 1 piece(s)
Type Replacement Cable
B-Stock from £55 available
£59
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1

9 Customer ratings

3.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

7 Reviews

i
iverrr 17.08.2020
perfect original cable from ultimate ears. nice quality and durability
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Nach 2 Tagen schon Wackelkontakt ...
Andre21 22.01.2018
Meine UE Reference Monitors funktionieren eigentlich einwandfrei - hatte nun nach einem Jahr das erste Mal das Vergnügen ein neues Kabel zu erwerben (was auch nach einem Jahr intensivster Verwendung völlig ok ist). Leider funktionierte das Ersatzkabel bereits nach zwei Tagen an einer Seite nicht mehr - warte noch auf eine Antwort von Thomann :-/
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Sehr stabiles, fertiges Ersatzkabel für meine UEs
Daniel12345 20.12.2018
Das Originalkabel hat leider deutlich kürzer gehalten als erhofft. Zum Glück gibt es Ersatzkabel. Das Kabel ist ein weniger dünner als das originale, wirkt aber deutlich stabiler und langlebiger.
Ich habe mich für die lange Version entschieden und kann mein Bodypack nun beliebig verstauen.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
die nötigen Zentimeter länger...
Heart-Rocker 19.10.2015
Da ich als Trommler kabelgebunden arbeite und die Verlängerung zum Kopfhörerverstärker immer am Sitz festklebe, fehlten mir mit dem originalen Kabel immer die nötigen Zentimeter um auch mal aufzustehen. Mir diesen Kabel ist das jetzt kein Problem mehr. Der Preis ist sehr hoch, aber das ist man ja leider gewöhnt von solchen Spezialkabeln.
quality
0
0
Report

Report