Thomann Case Arturia MicroBrute

3

Synthesizer Case

  • Suitable for Arturia MicroBrute
  • 2 Lockable drawbolts including keys
  • 2 Metal hinges
  • 1 Suitcase handle
  • Interior with EVA
  • Foam on the top cover
  • Inner dimensions (W x D x H): 360 x 300 x 90 mm
  • Outer dimensions (W x D x H): 372 x 312 x 102 mm
  • Weight: 1.75 kg
  • Colour: Black
available since August 2020
Item number 489612
sales unit 1 piece(s)
Depth 300 mm
Locks and Catches 2x Snap lock
Strap Handles 0
Flip Handles 1
Material Plastic/ Aluminium
Measurements 360 x 300 x 902
Weight 1,8 kg
Show more
£43
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1
a
fits microbrute perfectly
actionless 03.10.2021
and have nice extra space for cables, which allows to play when connected
quality
stability
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
Thomann Synthesizer Case TH23
Gthuillier 16.12.2021
Très bel article belle présentation et belle finition satisfait de mon achat
quality
stability
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Passt auch für MPC-1000
B.Dingung 10.09.2022
Taschen für die MPC-1000 gibt es ja schon lange nicht mehr, deshalb war ich froh, dass der Microbrute ungefähr die gleichen Abmessungen hat, und habe diesen Koffer bestellt. Einzig für den Auswurfknopf des CF-Slots musste ich mit dem Cutter etwas vom Schaumstoff ausklinken, danach passt der Sampler perfekt, und sogar für die Kabelage ist Platz.
Der Schaum im Deckel wird im hinteren Teil etwas eingedrückt, hauptsächlich vom Gain und Volume Knopf, aber das schadet hoffentlich nicht. Die verarbeitung ist gut, das Preis-/Leistungs-Verhältnis im Vergleich mit Markenhandtäschchen der üblichen Verdächtigen durchaus akzeptabel. Schön, dass es doch noch Zubehör für so bewährte Technik gibt!
quality
stability
0
0
Report

Report