Customer center login
Country and Language

Thomann Rhythm flute Gis

6

Rhythm Flute in G#

  • Made of bamboo
  • Can be used without reinforcement in Djembemusik
  • A whole new sound experience for rhythm accented music
  • Length: 82 cm
Material Bamboo
Colour Natural
Double Holes No
Keys No
available since July 2012
Item number 289566
£15.90
Including VAT; Excluding £8 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
167 Sales Rank

4 Customer Reviews

PK
Perfectly túnel
P. Kupfer 03.10.2021
Harmonic flutes cannot get better than these finely crafted made in India little wonders. Nothing compares to the bamboo feeling and sound. Thanks again, Thomann!
features
sound
quality
response
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
z
Flûte
zac123 20.04.2018
Faut des long bras pour celle là, mais le son et la jouabilté sont super
features
sound
quality
response
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
YG
Flöte für "Jedermann"
Yngo Gutmann 14.02.2014
Vor 20 Jahren war ich in der Slowakei und kaufte mir so eine Flöte. Ich war begeistert davon, wie leicht ich mit ihr spielen konnte (Als "nicht-Flötenspieler"). Einfaches modulieren der Töne durch die Stärke beim hinein blasen und zugleich unten das Loch mit dem Finger öffnen. Ihr Sound ist einfach sehr besonders.
Inzwischen hatte ich meine Flöte verliehen. Auf der Suche nach einer Neuen Flöte bin ich bei Thomann gelandet- wie so oft ;-)
Ich kaufte mir die Große Variante in Gis. Tiefe Töne sind mein Ding. Ich bin Trommler und leite eine Trommelschule. Im Unterricht habe ich sie neulich rausgeholt und zu den Rhythmen dazu gespielt. Einfach super. Auch meine Schüler waren begeistert.
Ich liebäugle mit einer zweiten Rhythm-FLute :-)
Nebenbei gesagt ist sie "mehr" als eine Rhythm Flute.
features
sound
quality
response
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
l
chouette
luuuuc 24.01.2019
intéressant! mais il faut avoir de la réserve de souffle!
features
sound
quality
response
0
0
Report

Report

Need help?