Customer center login
Country and Language

Thomann PST 3 timpani mallet

20

Timpani mallets

  • Medium-Soft
  • Head made of felt
  • Head diameter: 48 mm
  • Tonkin bamboo handle
  • Total length: approx. 40 cm
  • Delivery: 1 Pair
Head Material Felt
Stick material Tonkin
Hardness Medium Soft
Item number 303815
£13.60
Including VAT; Excluding £8 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
13 Sales Rank

20 Customer Reviews

5 15 Customers
4 5 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
4.8 / 5

quality

Z
Very good "collection"
Zare 08.11.2019
i have all 3 PST types plus the psh1 and i love them. PST 2 and 3 have very big heads (specially this one), so i mainly use them for teaching or for suspended cymbals and effects, but still very well built and cheap
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
C
Für Drummer reicht es.
Christian387 21.09.2016
Ich brauchte einfach nur Mallets für ein zwei Songs. Sie sind einfach nur ein Zusatz in meiner Sticktasche und ich wollte nicht so viel Geld ausgeben. Trotzdem wollte ich ich die Festigkeit der Filzköpfe wählen.

Die Mallets haben jetzt 1,5 Jahre durchgehalten und halten noch immer um mal auf der Standtom paukiger klingen zu lassen.

Die Mallets überstanden auch versehentliche Rims ein paar mal. Haben einen schönen Rebound.

Ich glaube wenn man Timpani Spieler ist dann ist das auch was anderes wie bei und Drummern mit Sticks oder Becken, Snares..... . Aber ich denke auch wenn man angehender Timpani spieler ist oder für Proben sind auch ganz gut.

;-)

Grüße
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Super léger et costaud
Antobigo 13.05.2017
Baguette très agréable à jouer. Un poids plume. Pour l'instant pas de souci.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
EA
Überraschung !!!
Ekki A. 09.04.2020
Trotz des günstigen Preises bietet dieses Schlägelpaar ein sehr gutes Spielgefühl und liefert die amtlichen Sounds auf Toms und Becken.
Die Haltbarkeit ist bei gelegentlichem und moderatem Einsatz auch gut. Klare Empfehlung!
quality
0
0
Report

Report

Need help?