Thomann Double Head Led Light

27

Double Gooseneck Lamp

  • Very bright clip-on lamp with 2 x 8 LEDs
  • Attachable
  • Two goosenecks
  • Battery operated (3 x AAA batteries included)
  • Can also be operated with a power adapter: Article no. 342386 (not included)
Connector Type Battery operation
Right Angle Plug No
LED Yes
available since June 2019
Item number 463240
sales unit 1 piece(s)
Connector Battery, PSU
Lamp 8x LED
Show more
£12.50
Including VAT; Excluding £8 shipping
Quantity Discounts
Price each You save Quantity
£12.50 1
£12.09 3.3% 5
£11.59 7.3% 10
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
e
warm light color with good coverage
eemz 04.08.2019
This has a wide beam that gives good coverage of the music stand. It's a warmer white than the other LED lights I have (mightybright) which are very cold color. It's probably not quite as sturdy but it is well built and good value for money.
light output
quality
1
0
Report

Report

a
argyris70 26.02.2020
Bright and long necked.Good quality
light output
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Lm
Me sirve a la perfección
La música lo es todo 30.09.2021
Suelo tocar tanto en el atril del teclado piano como en el atril portátil del bajo y su luz es sorprendente pues veo las notas perfectamente y como tiene dos intensidades es perfecto
light output
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Besser als die 1er Variante.
FrankPrank 10.06.2021
Update 09.09.2021:
Eigentlich wollte ich hier keine Romane schreiben, weil es sich nur um eine LED-Funsel handelt. Allerdings habe ich gerade einiges an Zeit und Nerven aufgerieben und wollte das Anderen ersparen.

Für all diejenigen, die die Lampe nur mit Batterien betreiben, ist alles was nun folgt, irrelevant. Aber spätestens nach dem zweiten Austausch der Batterien werden die meisten auch genervt sein, wie ich.

Wer die Lampe an einem DC-Netzteil betreiben möchte, benötigt eins mit 5V center positive. Was auch funktioniert ist ein USB-Netzteil. Ich habe die Lampe über ein USB-to-DC-Kabel an einem Cioks DC-7 Netzteil für Gitarreneffekte angeschlossen. Andere Netzteile wie die von Smartphones gehen aber auch. Das USB-to-DC-Kabel gibt es bei Armazona. Was man aber auf jeden Fall benötigt, ist dann ein passender "Barrel"-Stecker für den DC-Anschluss, der ist an der Lampe sehr klein.

Warum schreibe ich das hier? Normalerweise steht sowas auf den Geräten drauf. Hier leider nicht.

Noch ein Hinweis für Hobby-Elektroniker: Am Eingang der LEDs sind Dioden verbaut für falsche Polarität und zu hohe Spannung.
light output
quality
0
0
Report

Report