Terre Jew's Harp Murchunga Brass bs

8

Jew's harp

  • Large model
  • Body made of brass
  • Iron tongue
  • Is played on the teeth
  • Strong warm sound
  • Delivered in a natural paper box
  • Made in Nepal
available since March 2019
Item number 462579
sales unit 1 piece(s)
£12.50
Including VAT; Excluding £8 shipping
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1

4 Customer Reviews

p
Good as present
parepko 25.06.2021
Nice authentical music instrument. It's hand made. Not professional sounding but authentically.
response
features
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Jewjaw 22.01.2021
Als „Anfänger“ musste ich mit der Zahn/Lippen-Position, anfangs ein wenig herum kämpfen, um einen satten Ton heraus zu bringen. Aber einmal daran gewöhnt, ging es. Aber ansonsten ein gutes Preis-/Leistung-Verhältnis. Empfinde den Klang als sehr weich, spielt sich dementsprechend auch... :D als „erste“ Maultrommel würde ich sie nicht empfehlen weil eben durch die tricky Position könnt Frustration eintreten. :)
response
features
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
UA
Schlecht...
Uncle Albert 16.07.2019
Sorry, der Klang und die Verarbeitung von hiesem Stück fand ich ziemlich schlecht. Mag diese Maultrommel gar nicht und schickte sie zurück.
response
features
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Empfehlenswert
Analogisch 17.05.2019
Sehr leichte Ansprache, überraschend lauter und angenehmer Klang. Für kleines Geld erhält man mit dieser Maultrommel ein sehr gutes Instrument.
response
features
sound
quality
0
0
Report

Report