Tascam RC-SS150

2

Remote control for Tascam SS-R250N and CDR250N

  • Wired
  • 3.5-inch TFT colour display
  • 12 Immediate start buttons
  • Access playlists with up to 96 tracks (8 × 12)
  • Display of playback status of elapsed / remaining time, file name, level
  • Display brightness adjustable
  • Power supply via SS-CDR250N / SS-R250N
  • Dimensions (W x H x D): 343 x 250 x 174 mm
  • Weight: 1.5 kg
  • Incl. 5 m RS-232C connection cable
available since June 2017
Item number 413964
sales unit 1 piece(s)
£348
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
X
Tolle Verarbeitung, begrenzte Funktion
X32user 30.01.2018
Tja, was soll ich hier groß schreiben. Wer sehr genau liest erfährt vorher, das dies eine reine Wiedergabesteuerung ist. Das macht dieses Gerät auch wunderbar in hervorragender Verarbeitung. Einfach anschließen und fertig. Ok, ein kurzes Studium des Handbuchs ist noch hilfreich, was sich aber nicht zu schwer gestaltet.
Abzug gibt es jedoch bei der Funktionalität. Warum konnte man nicht auch noch Recordingfunktionen mit einbauen? Das dürfte rein softwaretechnisch sogar noch nachrüstbar sein. Andere Lösungen sind entweder sehr einfach (Plastik Mini RC) oder extrem teuer. Schade ...
handling
features
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Evaluation Commande Tascam
MAHAKALA 02.10.2019
Je réalise beaucoup de montages "Audio Numérique" avec les logiciels
"MAGIX SAMPLITUDE Pro X4 et CELEMONY"; et pour moi c'est très
important de pouvoir réaliser un master "CD" d'une très haute qualité
sans compter de pouvoir utiliser des cartes SanDisk "SDX" 128 GB,
c'est un plus extraordinaire avec les TASCAM SS-CDR250N.
handling
features
quality
0
0
Report

Report