Stairville LED Power-Flood Pro 200W 6K

9

High Performance Led Floodlights

  • Ideal for illuminating exhibition stands, for object and area lighting indoors and outdoors
  • Homogenous light image over the entire range
  • High-quality processed metal and aluminium housing
  • Quality power supply from MeanWell
  • Passive convection cooling for noiseless operation
  • Light source: Cree SMD 3030 LEDs
  • Defined beam angle of 60° x 60°
  • Colour temperature: 6000 K
  • CRI > 70
  • Light output: 25200 lm
  • Protection: IP65
  • Power input: Power Twist TR1 IP65
  • Power supply: 100 - 240 V at 50/60 Hz
  • Power consumption: Max. 200 W
  • Powder-coated housing
  • Dimensions with bracket: 314 x 410 x 230 mm
  • Weight: 5.2 kg
  • Colour: Black
  • Incl. power cable and mounting bracket
Available since October 2018
Item number 446042
Sales Unit 1 piece(s)
Outdoor usable Yes
Numbers of LED´s 192
single LED power 1 W
Colour mixing CW
LED Type single colour LED
Floor housing No
No fan Yes
Remote not supported
wireless DMX No
Housing Colour Black
Beam angle 60 °
Outdoor PAR Flood
numbers of LED´s 192
power of the single LED 1 W
Colour Mixing CW
Fanless 1
remote control not supported
Show more
£214
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Monday, 25.03. and Tuesday, 26.03.
1

9 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

illumination

quality

5 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
l
Preis-Leistung TOP
lightpainter 29.12.2020
Ich bin Fotograf und Filmer und habe mir sechs dieser Flooder als preisgünstige Alternative zu professionellen Filmscheinwerfern angeschafft, um große Räume/Hallen
vorwiegend in der Industrie und Logistik auszuleuchten.

Die Leuchten hatten für meine Einsatzzwecke einige Nachteile:
1. Aufgrund der Original-Halterungen lassen sie die Leuchten auf Stativen nicht nach unten neigen.
2. Sie sind nicht dimmbar
3. Farbtemperatur fix bei 6000k

Trotzdem habe ich mir die Leuchten angeschafft - das Preis-Leistungsverhältnis ist einfach unschlagbar.
Für professionelle, zugegeben schicke Arri Scheinwerfer hätte ich das vier- bis fünffache ausgeben müssen.
Leihen ist für mich keine Alternative.

1. die Originalhalterungen habe ich durch selbst gebaute Halterungen ersetzt. Die Flooder stehen bei mir auf ca. 5m hohen Stativen und lassen sich nun sehr gut
überall hin neigen.
2. Die Lichtleistung lässt sich zwar nicht regeln, aber über den Abstand zum Objekt, die Ausrichtung und mit etwas Erfahrung lässt sich in einem gewissen Rahmen doch
etwas Einfluss nehmen.
3. Da mir die 6000k etwas zu kalt sind, habe ich die Farbtemperatur durch Filterfolien etwas nach unten, auf ca. 5000k, reduziert.

Mit diesen Maßnahmen konnte ich die Nachteile so mindern, dass ich mit den Floodern sehr gut arbeiten kann. Zwei Weitere werde ich mir wohl noch zulegen.
illumination
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
sehr zu empfehlen
Hubdula 24.05.2020
Sehr hell und gute Verarbeitung. Die Standzeit wird sich im laufe der Jahre zeigen. Der Strahler wird bei uns zur Flächenbeleuchtung auf einem Lichtmast eingesetzt.
illumination
quality
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
XV
Excellent
Xtrem VALENCE 03.12.2018
Excellent produit LED pour un éclairage extérieur sur un parking
Assez Puissant, angles d'éclairage suffisant
Ne pas hésiter
illumination
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
ES
Krasses Teil!
Elmar Spitz 10.04.2019
Extrem solide Ausführung! Keine Lüftergeräusche und super hell!
Einzig das die Manfrotto Rapidadapter zur Befestigung extra dazubestellt werden mussten, haben wir nicht gewusst. Das kam dann am Einsatztag raus :-( Und wir haben die Verstellung des Bügels mit Flügelmuttern "getunt" weil jetzt werkzeuglos. Der Karton ist stabil und kann als Transportkiste verwendet werden. Ansonsten gibts nichts zu meckern - Alles gut!
illumination
quality
4
0
Report

Report