Stairville LED PAR64 36x3W RGB MKII black

11

LED PAR64

  • With RGB colour mixing
  • 36 High power LEDs with each 3 Watt
  • DMX 512 controllable - 2 modes, 3 and 5 channels
  • Several stand-alone programs
  • Sound-to-Light mode with built-in microphone
  • Easy setting of all functions via digital display with 4 buttons
  • Double bracket for floor or truss mounting

Technical data:

  • Light source: 36 Pieces 3 Watt True Colour LED
  • Beam angle: 40°
  • DMX input and output: 3-pin XLR
  • Power supply: 100-240 V, 50/60 Hz
  • Max current consumption: 90 W
  • Weight: 2.5 kg
  • Dimensions: 260 x 275 x 390 mm
  • Cabinet colour: Black
available since September 2016
Item number 386012
sales unit 1 piece(s)
Construction Type PAR64
Number of LEDs 36
power of the single LED 3 W
Color mixing RGB
LED Type Single color LED
Floor housing No
Fanless No
remote control not supported
wireless DMX No
Housing Color Black
B-Stock from £78 available
£98
Including VAT; Excluding £8 shipping
Quantity Discounts
Price each You save Quantity
£98 1
£95 3.1% 4
£92 6.1% 8
Available at short notice (usually 2-5 days)
Available at short notice (usually 2-5 days)

This item has been ordered with our suppliers and should be in our warehouse in the next few days.

Standard Delivery Times
1

11 Customer ratings

9 Reviews

s
wery strong and well made
stanly12 13.08.2019
i will buy again. good work horse.
colour mix
illuminating power
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
W
guter Scheinwerfer
Wolfi_123 03.12.2020
Ich habe mir zwei von dieser Sorte zugelegt und bin zufrieden. Das Einstellen der Modi über das rückwärtige Bedienfeld ist für mich eine Notlösung, ich verwende, wenn es geht einen DMX Controller.
Der Scheinwerfer ist für 3 Kanal oder 5 Kanal DMX Mode ausgelegt. Mehr Kanäle wären für mich besser, damit ich mit einem Mischpult auch weitere Scheinwerfer unterschiedlich ansteuern kann.
Leuchtkraft bzw. Lichtausbeute ist für mein Empfinden in Ordnung, sind ja auch über 100 W bei kompletter Leistung.

Ich habe eine B-Ware bestellt und einen neuen. Die B-Ware war verkratzt und es war ein Loch? im Blech neben dem Strom Anschlusskabel. So etwas noch zu verkaufen, sagt auch einiges aus. Scheinbar werden die B-Waren nicht sehr sorgfältig geprüft.
colour mix
illuminating power
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Economico y potente
Francesc 27.11.2019
El Stairville LED PAR64 36x3W RGB MKII black es un led que por su precio esta muy bien. Da mucha luminosidad, abre bastante, es potente. Puedes configurar el canal dmx y son muy resistentes y duraderos. A mi se me cayó uno de un segundo piso y aun funciona! lo recomiendo por su relacion calidad/precio
colour mix
illuminating power
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Light_Mike 29.05.2017
Die MKII-Version ist etwas überarbeitet gegenüber der schon länger erhältlichen. Hier laufen die Lüfter nicht mehr durchgehend, was bei Scheinwerfern die gerade nicht leuchten zu einer guten Geräuschreduzierung führt.
Die Dimmerkurven wurden meines Erachtens verbessert, vorallem die roten LEDs lassen sich nun deutlich schöner dimmen als beim Vorgänger.
Viel komfortabler ist nun die Menüführung und Adressierung mit einem großen Display, der sich sogar automatisch ausschaltet.
Filterrahmenhalter sind nun auch am Gehäuse sowie ein Doppelbügel, der sich perfekt für den Einsatz als Bodenscheinwerfer eignet.
Sonst wie gewohnt ein sehr stabiles Gehäuse und auch nach vielen Einsätzen keine Ausfälle.
colour mix
illuminating power
quality
1
0
Report

Report