Sennheiser MKE 400 Windscreen

12 Customer ratings

4.1 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

3 Reviews

Sennheiser MKE 400 Windscreen
£9.50
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 25.04. and Friday, 26.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Ok, aber...
DKW48 19.01.2019
Der Windscreen ist ok, er tut, was er soll, nämlich die Windgeräusche dämmen. Allerdings sitzt das Teil meiner Meinung nach zu locker auf dem Schaft des Mikrofones, das war auch der Grund, weshalb ich den Originalschutz verloren habe. Eine engere Öffnung würde da vielleicht schon helfen, am besten mit einer innen liegenden, rutschfesten Beschichtung.
Ein Stern Abzug für dieses Manko...
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
O
Bonnette anti vent
Ouassous 02.02.2024
Achetée pour remplacer celle que j'avais perdu, identique et même usage.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
Im Großen und ganzen recht gut
Georg690 02.02.2013
Das Mikro ist leicht und handlich, sehr gut geeignet für kleine Camcorder.
Verarbeitung einwandfrei.

Für Sprachaufnahmen sehr gut, für Musikaufnahmen nicht optimal.

Der mitgekaufte Fellwindschutz ( Kunststofffasern!) ist nicht besonders wirkungsvoll.
quality
0
1
Report

Report

Sennheiser MKE 400 Windscreen