Schott Jazzmethode T-Sax

19

Method for Saxophone

  • For soprano or tenor saxophone
  • By John O'Neill
  • Guides you through the first note all the way to jazz
  • ISBN 9783795751609, ISMN 9790001083331, publisher's no. ED 8112
  • Format: 23 x 30.5 cm
  • 112 Pages
  • In German
  • Includes download with play-along tracks
Available since August 2007
Item number 119573
Sales Unit 1 piece(s)
for Children No
German Language Yes
English Language No
French Language No
Bonus Audio Yes
£28
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 25.04. and Friday, 26.04.
1

19 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

teaching competence

educational value

10 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
I
Für mich zu schnell!
IbinI 17.04.2021
Die Bewertung muss ich von vornherein relativieren. Ich bin blutiger Anfänger und möchte Saxophon Richtung Jazz lernen. Dabei geht's mir mit diesem Buch zu schnell vorwärts. Nach einigen Wochen, mit nun anders erworbenen Grundkenntnissen schaut dies nun schon anders aus und ich verwende dieses Buch mittlerweile gerne zusammen mit anderen.
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Sehr zu empfehlen
Anonymous 31.10.2014
Großartig. Selten eine Schule gesehen, die so kompakt wunderbare Tipps gibt. Macht wirklich Spaß, die Stücke zu spielen. Habe allerdings entgegen aller "Warnungen" sofort die beiden Parker-Stücke am Ende gespielt. Herrlich. Kann diese Schule sehr empfehlen. Besten Dank
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
O
Ideales Lern-Tool auch für Anfänger
Oliver861 28.10.2012
Das perfekte Start-Werkzeug auch für brandneue Einsteiger. Selbst mein Saxofon-Lehrer bestätigt den hohen Schulungswert dieses Buchs. Damit es mit dem monophonen Saxofon nicht zu "eintönig" wird, gibt es eine pfiffig eingespielte Begleit-CD dazu, die von Anfang Laune macht und zum Dranbleiben ermutigt.

Uneingeschränkt zu empfehlen.
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report